Οι δέκα χρυσοί κανόνες του Καλού Κρητικού Πάσχα (μεταξύ σοβαρού κι αστείου).
Έχει το Πάσχα, ο οβελίας και το "σούβλισμα" κανόνες; Έχει κι είναι τουλάχιστον δέκα.
Έχει το Πάσχα, ο οβελίας και το "σούβλισμα" κανόνες; Έχει κι είναι τουλάχιστον δέκα.
Το σούβλισμα του αρνιού είναι ιεροτελεστία για τους «παλιούς». Ξέρουν το πώς και το τι, ακόμα και το γιατί. Τι γίνεται όμως με εμάς τα… νεούδια που ξέρουμε μόνο τα βασικά τύπου – γύρνα το, λάδωνε, ξαναγύρνα, λάδωνε;
Τ’ Άγιο φως ευχόμαστε χαρές να πλημμυρίσει και όλα σας τα όνειρα, περίσσια να φωτίσει…
Με αφορμή τον εντοπισμό 157 παράτυπων μεταναστών στη Γαύδο, οι οποίοι εντοπίστηκαν στο ακριτικό νησί ανήμερα της Μ. Πέμπτης και πρωτοφανή κινητοποίηση των αρχών αλλά και των κατοίκων της Γαύδου, η Ένωση Αστυνομικών Υπαλλήλων Ν. Ρεθύμνης, εκφράζει με ανοιχτή επιστολή της, την δυσαρέσκεια της για τον τρόπο με τον οποίο η πολιτική και φυσική ηγεσία, αντιμετωπίζει το μεταναστευτικό ζήτημα στην Ελλάδα.
Η εικόνα μιλάει από μόνη της 160 περίπου άνθρωποι από χθες βρίσκονται στη Γαύδο, απλώνοντας στην παραλία του νησιού ό,τι κουβάλησαν μαζί τους, μαζί με την απελπισία τους. Λίγα πλεκτά καλάθια, μία κουβέρτα, ένα κουτί με φάρμακα.
Στις 21:30 το βράδυ του Μεγάλου Σαββάτου, το Άγιο Φως θα βρίσκεται στον Ιερό Μητροπολιτικό Ναό Αγίου Γεωργίου Μοιρών, απ᾽ όπου μπορούν να το παραλάβουν οι εκπρόσωποι των Ιερών Μονών και Ενοριών .
"Τα πήρε και τα σήκωσε" ο δυνατός αέρας που φυσούσε χθες στην περιοχή της Μεσαράς.
Έξι με χειροπέδες για το εμπόριο «ελπίδας» και τους παράνομους μετανάστες στη Γαύδο.
Στόχος κλεφτών που όπως όλα δείχνουν ήταν καλά «διαβασμένοι» έγινε μια αποθήκη με ελαιόλαδο στις Μοίρες.
Οι καλλιέργειες νέων ειδών και η μεταστροφή στις παραδοσιακές ποικιλίες, που υπόσχονται πλέον υψηλές αποδόσεις, κερδίζουν ολοένα και περισσότερο τις προτιμήσεις των Ελλήνων, σε μια προσπάθεια να ενισχύσουν το ετήσιο εισόδημά τους, επιτυγχάνοντας αποδόσεις έως και 2.500 ευρώ ανά στρέμμα, στην τιμή παραγωγού.
4.500 προσλήψεις αναμένεται να γίνουν στον τομέα της Υγείας όπως ανέφερε ο υπουργός Υγείας, Παναγιώτης Κουρουμπλής από το Ηράκλειο όπου βρίσκεται.
Το συνολικό ποσό των 51.451.207 ευρώ, καταβάλλεται σε 107.734 δικαιούχους αγρότες όπως έγινε γνωστό από το υπουργείο Παραγωγικής Ανασυγκρότησης.
"Οι παραστάσεις σε Μακεδονία και Θράκη τελείωσαν .. στη Μεσαρά και στην Κρήτη μόλις άρχισαν"
"Η Κοινωνική Υπηρεσία του Δήμου Φαιστού, θα προχωρήσει σε επανέλεγχο των δικαιολογητικών και ταυτοποίηση όλων των επιδοματούχων του για το έτος 2015."
Σε σφαγείο είχε μετατρέψει την αυλή του ...
Ο 71χρονος Ρόμπερτ Πάουελ είναι αγνώριστος στο νέο του θεατρικό ρόλο.
Η παραδοσιακή συνταγή για το πασχαλινό πιάτο.
Ως το 1988, το «Άγιο Φως» ερχόταν στην Ελλάδα από το Ισραήλ δια της θαλάσσιας οδού μετά από ένα πολυήμερο ταξίδι και φυσικά κατόπιν εορτής.
Ο Θεάνθρωπος Χριστός ολοκληρώνει το έργο της Θείας Οικονομίας, που είναι η ανάσταση όλης της Δημιουργίας και όλων των ανθρώπων, κι αυτών που ήταν εν ζωή, αλλά και αυτών που είχαν πεθάνει πριν τον ερχομό του Ιησού στον κόσμο. Ο έσχατος εχθρός του ανθρώπου, ο θάνατος, νικιέται δια του θανάτου του Χριστού, και όλα κινούνται στην προσδοκία της Ανάστασης, της γνήσιας ελευθερίας. Σ’ έναν από τους πιο όμορφους ύμνους, που ολοκληρώνουν την ακολουθία του Όρθρου του Μεγάλου Σαββάτου, διαβάζουμε τα εξής θαυμάσια λόγια: “Δεύτε ίδωμεν την ζωήν ημών εν τάφω κειμένην, ίνα τους εν τάφοις κειμένους ζωοποιήση. δεύτε σήμερον, τον εξ Ιούδα υπνούντα θεώμενοι, προφητικώς αυτώ εκβοήσωμεν. Αναπεσών κεκοίμησαι ως λέων. τις εγερεί σε, βασιλεύ; αλλ’ ανάστηθι αυτεξουσίως, ο δους σεαυτόν υπέρ ημών εκουσίως. Κύριε, δόξα σοι”. Το ποιητικό αυτό κείμενο αποτυπώνει το απόσπασμα της Παλαιάς Διαθήκης, που αναφέρεται στον Ιακώβ. Ο Χριστός κοιμάται σαν το λιοντάρι, έτοιμος να ξυπνήσει, να αναστηθεί, να φέρει στον κόσμο την ελπίδα, τη χαρά της νίκης, την συντριβή του θανάτου, να φέρει στην ιστορία το πιο σπουδαίο μήνυμα, που άλλο ανώτερο δεν υπάρχει: ότι πλέον είμαστε ελεύθεροι και από το θάνατο. Για τους περισσότερους ανθρώπους ο θάνατος είναι η έσχατη απόδειξη δουλείας. Είμαστε ανίσχυροι απέναντί του. Μπορούμε να τον απομακρύνουμε, αλλά όχι να τον υπερβούμε. Για τους περισσότερους ο θάνατος αποτελεί το βιολογικό και οριστικό τέρμα της ανθρώπινης ύπαρξης. Δεν υπάρχει λογική απόδειξη επιστροφής από το “επέκεινα”, το μετά τον θάνατο, με αποτέλεσμα η θλίψη να είναι ανυπέρβλητη. Απέναντι στον θάνατο ο άνθρωπος ζει με τον φόβο ή εκείνη την ελπίδα ότι το τέλος δεν θα έλθει. Ο Χριστός έζησε τον θάνατο, όχι ως βιολογικό τέρμα ή ως αναπόδραστη κατάσταση, αλλά ως υπακοή στο θέλημα του Πατέρα Του. Έφτασε την φύση Του, που είχε την αθανασία δεδομένη, καθώς δεν είχε αμαρτία, στο κατώφλι του θανάτου και το πέρασε σωματικά, για να μας δείξει ότι ο θάνατος είναι το τέρμα, μόνο όταν συνοδεύεται από τον χωρισμό από το Θεό. Αυτός που ζει το Θεό με υπακοή στο θέλημά Του, αυτός που αγωνίζεται εναντίον της αμαρτίας, η οποία είναι ο θάνατος, ελευθερώνεται ακόμη και από τα δεσμά του θανάτου, γιατί ακολουθεί τον Χριστό. “Εάν μη ο κόκκος του σίτου πεσών εις την γην αποθάνη, αυτός μόνος μένει. εάν δε αποθάνη, πολύν καρπόν φέρη”, μας λέει ο Κύριος. Αυτό σημαίνει ότι ο θάνατος αποτελεί για μας τους θνητούς την αφορμή, πολύν καρπό να φέρουμε, αν ζούμε με υπακοή στο Θεό. Ο Χριστός μας δίδαξε ότι αυτό είναι κατορθωτό. Αν πεθάνουμε ως προς την αμαρτία, δηλαδή νεκρώσουμε τα πάθη και τις κακίες μας, τότε ουσιαστικά φέρουμε πολύν καρπό, της αγάπης, της αρετής, της πίστης στο Θεό, γιατί αυτό είναι το θέλημά Του για μας. Αν πεθάνει ο εγωισμός μας, με την άσκηση, την προσπάθεια, την ταπείνωση, την θυσία, τότε πολύν καρπό φέρουμε. Τραβάμε την χάρη και το έλεος του Θεού και τότε, ακόμα και ο βιολογικός θάνατος είναι το σημείο εκείνο της ζωής που μας απαλλάσσει από την φθορά και την αμαρτία και μας φέρνει κοντά σ’ Αυτόν που πέθανε για μας, τον Χριστό. Ο Χριστός αναπαύεται στον τάφο σωματικά. Ο Χριστός κηρύττει στον Άδη τη Ζωή. Και θα αναστηθεί ως ο λέων, αυτεξουσίως, και θα τραβήξει μαζί Του όσους τον πίστεψαν, αλλά και όσους τον πιστεύουν, όσους τους αγγίζει το μήνυμα, το πρόσωπο, η κοινωνία μαζί Του. Ελευθερωνόμαστε από το θάνατο, χάρις στον θάνατο του Σωτήρα. Όλα πλέον είναι διαφορετικά. Δεν φοβόμαστε το θάνατο, γιατί θα μας πάει σ’ Αυτόν που μας αγαπά και αγαπούμε. Και θα περιμένουμε την Δευτέρα Παρουσία, για να γευτεί και το σώμα μας, αυτή την ανεκλάλητη χαρά. Αυτή την ανεκλάλητη ελευθερία. Αυτή την ανεκλάλητη αιώνια ζωή. Στο Μεγάλο Σάββατο βρίσκονται τα σώματα των ανθρώπων που έφυγαν από αυτή τη ζωή. Μα όσοι ζούμε την πίστη, όσοι αγαπούμε, όσοι συγχωρούμε, όσοι κοινωνούμε έχουμε μπει ήδη στην ογδόη ημέρα. Την ημέρα της Εκκλησίας. Την Ημέρα της Ανάστασης. Την Κυριακή, την ημέρα του Κυρίου…πηγή: wordpress.com
Οι κάτοικοι του Τυμπακίου, του Κόκκινου Πύργου και των χωριών της ευρύτερης περιοχής, για ακόμη μια φόρα έμειναν πιστοί στο πατροπαράδοτο έθιμο της ημέρας και … τίμησαν τη ρακί !