Τον Νοέμβριο ο σχεδιασμός για τον ΒΟΑΚ - Στην Κρήτη η ηγεσία του Υπουργείου
Το πρώτο δεκαήμερο του Νοεμβρίου αναμένεται να υπάρξουν ανακοινώσεις για την πορεία και το σχεδιασμό του μεγάλου έργου για την Κρήτη, τον Βόρειο Οδικό Άξονα από την ηγεσία του Υπουργείου Μεταφορών και Υποδομών που θα βρεθεί στην Κρήτη με στόχο να υπάρξουν ανακοινώσεις για την πορεία υλοποίησης του έργου.
Τα παραπάνω επεσήμανε, στον απόηχο τον εκδηλώσεων για της Εθνικής επετείου στο Ρέθυμνο, ο Υφυπουργός Μεταφορών και Υποδομών Γιάννης Κεφαλογιάννης.
Ο κος Κεφαλογιάννης υπογράμμισε πως οι διαδικασίες για τον ΒΟΑΚ έχουν προχωρήσει, ενώ τόνισε πως ήδη προχωρούν οι μελέτες για παρεμβάσεις οδικής ασφάλειας που αναμένεται να ανακοινωθούν αναλυτικά τον Νοέμβριο.
Συγκεκριμένα ο ίδιος τόνισε: «Το επόμενο διάστημα με τον Υπουργό τον κο Καραμανλή σκοπεύουμε να κατέβουμε στην Κρήτη, ακριβώς για να μπορέσουμε να πούμε προς τον Κρητικό λαό το σχέδιο το οποίο υπάρχει για την ανάπτυξη του Βόρειου Οδικού Άξονα . Όπως έχουμε πει δυστυχώς η προηγούμενη κυβέρνηση δεν έκανε τίποτα τα τελευταία χρόνια παρά τις δημόσιες εξαγγελίες της. Εμείς στους τρείς μήνες τους οποίους έχουμε την χαρά να βρισκόμαστε στο Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών έχουμε προχωρήσει πάρα πολλές από τις διαδικασίες. Πέρα από το μεγάλο έργο του Βόρειου Οδικού Άξονα, προχωρούν και οι μελέτες και σε λίγο θα έχουμε και την προκήρυξη τω έργων σε ό,τι αφορά τις παρεμβάσεις οδικής ασφάλειας σε διάφορα τμήματα του δρόμου και το επόμενο διάστημα θα είμαστε απόλυτα συγκεκριμένοι σε ό,τι αφορά την πορεία του μεγάλου έργου».
Α. Ξανθός: «Η επανεκκίνηση μπορεί να δημιουργήσει νέες καθυστερήσεις»
Την άποψη πως η «επανεκκίνηση» των διαδικασιών για το έργο του ΒΟΑΚ ενδέχεται να δημιουργήσει νέες καθυστερήσεις, επανέλαβε ο Βουλευτής Ρεθύμνου του ΣΥΡΙΖΑ Ανδρέας Ξανθός.
Ο κος Ξανθός, υπογράμμισε: «Αυτό το οποίο δεν μπορεί να αμφισβητηθεί από κανέναν μετά από πάρα πολλά χρόνια απραξίας έγινε μια πολύ σοβαρή προσπάθεια την προηγούμενη περίοδο να υλοποιηθεί ένας σχεδιασμός ο οποίος προέβλεπε και συγκεκριμένα βήματα και χρηματοδοτικά εργαλεία και πολύ σαφή και υπήρχε μια ωριμότητα από πλευράς χρηματοδότησης ειδικά του πρώτου τμήματος μεταξύ Καστελίου και Χερσονήσου. Αυτά είναι βήματα τα οποία είναι και αναγνωρίσιμα και από την τοπική αυτοδιοίκηση, είχαμε την στήριξη μέχρι τώρα της Περιφέρειας Κρήτης και αυτό το οποίο βλέπουμε είναι ότι χωρίς να υπάρχει εναλλακτικό σχέδιο, γίνεται μια προσπάθεια επανεκκίνησης που εκτιμούμε ότι θα δημιουργήσει νέες μεγαλύτερες καθυστερήσεις. Περιμένουμε να μας εξηγήσει η κυβέρνηση ακριβώς το βηματισμό και το χρονοδιάγραμμα. Δεν το έχουμε δει μέχρι στιγμής και εκφράζουμε σοβαρές επιφυλάξεις. Δεν είναι δυνατόν στο όνομα της ακύρωσης του σχεδιασμού της προηγούμενης κυβέρνησης να υπονομεύεται ένα έργο ζωτικής σημασίας για την Κρήτη».
Δείτε επίσης
- Π.Σ Τυμπακίου: ;Oλα έτοιμα γοια το 2ο “South Santa Run”!
- Στα δικαστήρια διευθύντρια σχολείου από τη Μεσαρά που την “ξήλωσαν” για την αξιολόγηση
- Συντονίζονται οι δήμαρχοι για τον Νότιο Οδικό Άξονα που θα συνδέει νέο αεροδρόμιο – Αγία Γαλήνη
- «Στα γιορτινά» ο Ζαρός με τη διπλή φωταγώγηση των Χριστουγεννιάτικων δέντρων
- Επιτέλους νίκη για τον ΑΟΤ-Tα αποτελέσματα (hl)
Σχετικά άρθρα
- Αυτές είναι οι προτάσεις της Περιφέρειας για τα έργα οδικής ασφάλειας στον ΒΟΑΚ
- ΒΟΑΚ: Η ΓΕΚ Τέρνα προσωρινός ανάδοχος για την παραχώρηση του
- Από ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ η καλύτερη οικονομική προσφορά για τον ΒΟΑΚ
- Αυτός είναι ο νέος αυτοκινητόδρομος που θα σε χρεώνει με βάση τα χιλιόμετρα που κάνεις
- Με τέσσερα νέα, μεγάλα έργα η Ελλάδα αναπτύσσεται, ισχυροποιείται και αναβαθμίζεται