Ταχιάος: συναντήσεις στο Ηράκλειο για σχεδιασμό και χάραξη του ΒΟΑΚ και αεροδρόμιο

Το μεσημέρι, θα πραγματοποιηθεί ευρεία σύσκεψη με πρωτοβουλία του Υφυπουργού, με τη συμμετοχή των βουλευτών Ηρακλείου, του Περιφερειάρχη Κρήτης Σταύρου Αρναουτάκη, των Δημάρχων της Π.Ε. Ηρακλείου και των μελών του Διοικητικού Συμβουλίου της ΠΕΔ Κρήτης.
Ν. Ταχιάος για ΒΟΑΚ στο Ηράκλειο: «Στο αστικό τμήμα του δρόμου δεν θα υπάρχουν διόδια, άρα οι πολίτες θα μπορούν να κινούνται χωρίς να επιβαρύνονται»
«Είναι πολύ καιρός τώρα που έχουμε ξεκινήσει τη διαβούλευση με τον Δήμαρχο Μαλεβιζίου. Σήμερα ήρθαμε με κάποιες πιο συγκεκριμένες προτάσεις. Νομίζω ότι θα τις εξετάσει.
Εμείς,και αυτό θέλω να το τονίσω, αντιμετωπίζουμε το Ηράκλειο ως έναν ενιαίο πολεοδομικό χώρο, ως ένα πολεοδομικό συγκρότημα, το οποίο πρέπει να αποκτήσει έναν δρόμο με ιδιαίτερα χαρακτηριστικά.
Δηλαδή, έχουμε στην προκείμενη περίπτωση έναν αυτοκινητόδρομο, ο οποίος έχει και αστικά χαρακτηριστικά. Ενώ, δηλαδή, στους αυτοκινητόδρομους δεν επιθυμούμε να έχουμε πάρα πολλούς κόμβους, στην πραγματικότητα, στην περιοχή αυτή, που εγώ ονομάζω πολεοδομικό συγκρότημα Ηρακλείου θα έχουμε οκτώ κόμβους, γιατί σκοπεύουμε να προσθέσουμε και έναν πλήρη κόμβο για το ΠΑΓΝΗ, για την εξυπηρέτηση του νοσοκομείου.
Άρα, φανταστείτε ότι θα υπάρχει ένας δρόμος με πολύ κρίσιμα χαρακτηριστικά. Αυτός είναι ο σχεδιασμός μας. Θα υπάρχει ένα παράπλευρο δίκτυο, το οποίο θα υποστηρίζει τις εγκάρσιες κινήσεις από σημεία που έχουμε επιλέξει και αυτά θα τα πούμε στην πορεία. Αυτός είναι ο βασικός σχεδιασμός.
Και το πιο σημαντικό θα έχουμε έναν δρόμο στον οποίο δεν θα υπάρχουν διόδια. Στο αστικό τμήμα του δρόμου δεν θα υπάρχουν διόδια, άρα οι πολίτες θα μπορούν να κινούνται χωρίς να επιβαρύνονται.
Κοιτάξτε, τα διόδια είναι απολύτως απαραίτητα για να μπορέσει να λειτουργήσει ο δρόμος και να λειτουργήσει η παραχώρηση. Εκείνο που πρέπει να λάβετε υπόψη σας είναι ότι τα διόδια στον ΒΟΑΚ, όπου θα υπάρχουν, θα είναι αναλογικά. Δηλαδή, θα πληρώνεις με βάση την απόσταση που διανύεις, όχι ένα σταθερό ποσό. Αυτό είναι πάρα πολύ σημαντικό, διότι θα έχει ένα πολύ χαμηλό τέλος διέλευσης.
Επίσης, να μην ξεχνάμε ότι υπάρχει μια πολύ σημαντική συμβολή του Δημοσίου — δηλαδή, ένα πολύ μεγάλο ποσοστό του διοδίου θα πληρώνεται ως σκιώδες διόδιο από το Δημόσιο, τη στιγμή που θα περνά ο κάθε πολίτης.
Στο Δημαρχείο Μαλεβιζίου φέραμε τη μελέτη μας. Κοιτάξτε, ο τρόπος με τον οποίο δουλεύουμε είναι να εξετάζουμε την εφικτότητα των πραγμάτων. Ό,τι έχει προταθεί δεν σημαίνει ότι είναι πάντα εφικτό. Κατά συνέπεια, πάνω σε αυτή τη βάση, έχουμε καταθέσει στον Δήμαρχο μια πρόταση για εκείνο που είναι εφικτό να γίνει.
Ξέρω όμως ότι έχουμε εξαντλήσει όλα τα δεδομένα που επιτρέπουν να διευκολύνουμε τις κινήσεις στον Δήμο. Μέσα στην επόμενη χρονιά προς το τέλος της θα ξεκινήσουν τα έργα του ΒΟΑΚ».
Δείτε επίσης
- Ρεύμα: Ακριβότερη η κιλοβατώρα στην Ελλάδα λόγω χαμηλών εισοδημάτων - Η εικόνα στην Ε.Ε.
- Σύντομα μπαίνουν σε τροχιά οι πρώτοι ελληνικοί δορυφόροι
- Συνεχίζει τις προκλήσεις η Τουρκία: Βγήκε το Piri Reis στο Αιγαίο
- Προσλήψεις υγειονομικών στο ΕΣΥ το 2026 - Πότε θα προκηρυχθούν θλεσεις-ποιες ειδικότητες θα αφορούν
- Γάζα: Το Ισραήλ «παγώνει» τις επιχειρήσεις μετά το διφορούμενο «ναι» της Χαμάς-Τραμπ:«μεγάλη μέρα»
Σχετικά άρθρα
- Αυτές είναι οι προτάσεις της Περιφέρειας για τα έργα οδικής ασφάλειας στον ΒΟΑΚ
- ΒΟΑΚ: Η ΓΕΚ Τέρνα προσωρινός ανάδοχος για την παραχώρηση του
- Από ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ η καλύτερη οικονομική προσφορά για τον ΒΟΑΚ
- Αυτός είναι ο νέος αυτοκινητόδρομος που θα σε χρεώνει με βάση τα χιλιόμετρα που κάνεις
- Με τέσσερα νέα, μεγάλα έργα η Ελλάδα αναπτύσσεται, ισχυροποιείται και αναβαθμίζεται