Το ελαιόλαδο από την Κρήτη που άνοιξε την αγορά της Κίνας
Η παρουσία της Τerra Creta στη κινεζική αγορά άρχισε το 2015 και σε διάστημα έξι χρόνων έχει πετύχει να επεκτείνει το δίκτυό της σε περισσότερα από 30 μεγάλα αστικά κέντρα με διαρκώς αυξανόμενες πωλήσεις.
Ισχυρή θέση στην αγορά της Κίνας επιδιώκει να κατακτήσει η κρητική ελαιοπαραγωγός εταιρεία Terra Creta, η οποία διατηρεί την εξωστρεφή της πορεία της, ενώ ταυτόχρονα στοχεύει και σε περαιτέρω διεύρυνση της παρουσία της στα εγχώρια ράφια.
Ειδικότερα, η κινεζική αγορά παραμένει στο επίκεντρο της αναπτυξιακής στρατηγικής της Terra Creta, με γνώμονα ότι η συνολική παρουσία του ελληνικού ελαιολάδου στην τοπική αγορά είναι μικρή, γεγονός που δίνει την δυνατότητα στο κρητικό σήμα να καταστεί ένα ισχυρό brand στους Κινέζους καταναλωτές.
Να σημειωθεί ότι η παρουσία της Τerra Creta στη κινεζική αγορά άρχισε το 2015 και σε διάστημα έξι χρόνων έχει πετύχει να επεκτείνει το δίκτυό της σε περισσότερα από 30 μεγάλα αστικά κέντρα με διαρκώς αυξανόμενες πωλήσεις. Το 2011 η εταιρεία προχώρησε στην σύναψη συμφωνίας με Κινεζική εταιρεία εισαγωγής, ύψους 500.000 ευρώ, εξέλιξη που κινήθηκε σε ακολουθία με την πρόθεση της διοίκησης της κρητικής επιχείρησης να ενισχύσει και να εδραιώσει τα προϊόντα της στις αναπτυσσόμενες αγορές.
Παράλληλα, στα ισχυρά χαρτιά της εξαγωγικής δραστηριότητας της Terra Creta περιλαμβάνονται οι αγορές των ΗΠΑ, της Γερμανίας, του Βελγίου, της Ρωσίας. Σημειώνεται ότι οι εξαγωγές αντιπροσωπεύουν σήμερα περί το 94% του τζίρου της εταιρίας, με τη Terra Creta να έχει παρουσία σε συνολικά 45 αγορές.
Αναπτυξιακά πλάνα, ωστόσο, υπάρχουν και για την εγχώρια αγορά, η οποία θα πρέπει να σημειωθεί αποτελεί μια ιδιαίτερα προκλητική αγορά, καθώς παρά την υψηλή κατά κεφαλήν κατανάλωση ελαιολάδου, τη μερίδα του λέοντος στην κατανάλωση διατηρούν τα χύμα προϊόντα.
Παρόλα αυτά προσδοκία της Terra Creta είναι να διευρύνει την εγχώρια παρουσία της αποκτώντας θέση σε βάθος χρόνου σε όλες τις αλυσίδες. Σημειώνεται ότι στην παρούσα συγκυρία η Terra Creta διατηρεί συνεργασίες με την ΑΒ Βασιλόπουλος, τη Μy Market, τη Θανόπουλος, καθώς και διάφορα σημεία delicatessen αλλά και ξενοδοχεία.
Σε ό,τι αφορά στα οικονομικά μεγέθη της εταιρείας, τα έσοδα το 2019 αναμένεται να διαμορφωθούν στα 18 εκατ. ευρώ, εξέλιξη που σηματοδοτεί τον εξαπλασιασμό του κύκλου εργασιών της την τελευταία διετία, καθώς η χρήση του 2009 είχε κλείσει με τζίρο 3,1 εκατ. ευρώ.
Δείτε επίσης
- Γ’Εθνική: Άλλη μια ήττα για τον ΑΟΤ-Τα αποτελέσματα
- Για 40 εκατ. ευρώ «κόλλησε» το έργο του Πλατύ Ποταμού που θα «ξεδιψάσει» Ρέθυμνο και Μεσαρά
- Τυμπάκι: Όλα έτοιμα για τον εορτασμό της Αγίας Αικατερίνης-Το πρόγραμμα
- Κρήτη: Θυελλώδεις άνεμοι αύριο - Αναλυτικά η πρόγνωση - Το κεντρικό Λιμεναρχείο προειδοποιεί
- Π.Σ Τυμπακίου: Έρχεται το 2ο “South Santa Run”!
Σχετικά άρθρα
- H ισχύς εν τη ενώσει για μια καλύτερη παραγωγή ελαιοκάρπου και ελαιολάδου
- Κρήτη: Αλλαγές στην ελαιοκαλλιέργεια φέρνει η απαγόρευση δραστικής ουσίας
- Αυτή είναι η ανώτερη τιμή για το λάδι στις ελάχιστες αγοραπωλησίες που γίνονται
- Τί γίνεται με τις αγροτικές επιδοτήσεις και το μέλλον τους
- «Χαμηλές πτήσεις» για το κρητικό λάδι, την περίοδο του…κορωνοϊού – Πως διαμορφώνεται η αγορά