Τα επικίνδυνα σημεία του ΒΟΑΚ φέρνει στην επιφάνεια η μελέτη οδικής ασφάλειας
Ο Βόρειος Οδικός Άξονας Κρήτης είναι ένας δρόμος που «κρύβει» πολλές παγίδες
Η μελέτη οδικής ασφάλειας στον ΒΟΑΚ που χρηματοδοτήθηκε από το υπουργείο Υποδομών και συμβασιοποιήθηκε τον Ιανουάριο του 2018 «εντόπισε» τις περιοχές της αυξημένης επικινδυνότητας κατά μήκος του υφιστάμενου δρόμου μετά από επεξεργασία των ατυχημάτων και των μαρτυριών από τους εμπλεκόμενους φορείς (Τροχαία ΒΟΑΚ, ΟΑΚ ΑΕ, Περιφέρεια Κρήτης, Περιφερειακές Ενότητες και Δήμοι), ακολουθώντας τη διεθνή και ελληνική εμπειρία και πρακτική.
Πρόκειται για την πρώτη επιστημονικά τεκμηριωμένη αποτύπωση καθώς για τις ανάγκες της μελέτης έγινε υποδιαίρεση του ΒΟΑΚ σε 342 τμήματα κατηγοριοποιημένα σε ομοειδείς τύπους, σε μήκη της τάξης από 200 μέτρα έως ένα χιλιόμετρο. Ακολούθησε στατιστική ανάλυση των ατυχημάτων ξεχωριστά σε κάθε ένα από τα 342 τμήματα του ΒΟΑΚ.
Ως τα πλέον επικίνδυνα σημεία χαρακτηρίστηκαν τα εξής:
Πέρα Γαλήνοι έως Λινοπεράματα (19χλμ)
Σούδα έως Καλύβες (14χλμ)
Σεληνάρι έως Λίμνες (11χλμ)
Σκαλέτα έως Πάνορμος (9χλμ)
Αλμυρίδα έως Πέρα Γαλήνους (11 χλμ)
Μπαλί έως Άγιοι Πατέρες (6χλμ)
Αερολιμένας Ηρακλείου έως Ανώπολη (9χλμ)
Πετρές έως Γεράνι (Ρέθυμνο) (2χλμ)
Κολυμπάρι έως Μετόχι (5χλμ)
Γεράνι Ρεθύμνου (ρέμα Παγκάλου) έως Πανόραμα (2χλμ)
Γεράνι (Χανιά) έως Σταλός (5χλμ)
Βρύσες έως Γεωργιούπολη (6χλμ)
Δείτε επίσης
- Ποια ονόματα ακούγονται για την Προεδρία της Δημοκρατίας - Τι θα μετρήσει στην απόφαση του Μαξίμου
- Εσείς τι θα μαγειρέψετε στα εορταστικά τραπέζια αυτών των ημερών;
- Έκτακτο δελτίο EMY: Καταιγίδες, θυελλώδεις άνεμοι και χιόνια Δευτέρα και παραμονή Χριστουγέννων
- Πώς θα αποφύγουμε τα προβλήματα από τη διατροφική κραιπάλη των γιορτών
- Τέλη κυκλοφορίας 2025: Χωρίς παράταση φέτος για την πληρωμή τους – Η τελική προθεσμία
Σχετικά άρθρα
- Αυτές είναι οι προτάσεις της Περιφέρειας για τα έργα οδικής ασφάλειας στον ΒΟΑΚ
- ΒΟΑΚ: Η ΓΕΚ Τέρνα προσωρινός ανάδοχος για την παραχώρηση του
- Από ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ η καλύτερη οικονομική προσφορά για τον ΒΟΑΚ
- Αυτός είναι ο νέος αυτοκινητόδρομος που θα σε χρεώνει με βάση τα χιλιόμετρα που κάνεις
- Με τέσσερα νέα, μεγάλα έργα η Ελλάδα αναπτύσσεται, ισχυροποιείται και αναβαθμίζεται