Στοχεύουν στην κορυφαία προβολή μέσα από το κονδύλι των 2.9 εκ. ευρώ!
Με στόχο την ακόμη μεγαλύτερη προβολή της Κρήτης, για την επίτευξη της ενίσχυσης του Τουρισμού τα επόμενα χρόνια, πέφτει στο τραπέζι ένα ποσό της τάξης των 2.9 εκ. ευρώ!
Πρόκειται για ένα κονδύλι που αφιερώνει η Περιφέρεια Κρήτης και η αρμόδια Υπηρεσία Τουρισμού, ώστε τα επόμενα τρία χρόνια, η Κρήτη, μέσα από έναν ολοκληρωμένο σχεδιασμό και ένα στρατηγικό πλάνο να καταφέρει να παραμείνει στην κορυφή των προτιμήσεων των τουριστών.
Είναι ένα πρόγραμμα που χρηματοδοτείται από ευρωπαϊκά κονδύλια, είναι μέρος του ΠΕΠ Κρήτης 2014-2020 και θα υλοποιηθεί ουσιαστικά την περίοδο 2019-2021. Το πρόγραμμα αυτό, τουριστικής προβολής Κρήτης, διαιρείται σε επτά υποέργα:
Διαχείριση, επιμέλεια, αναβάθμιση του περιεχομένου της διαδικτυακής πύλης «Incredible Crete». Σχεδιασμός και παραγωγή υλικού προώθησης και προβολής. Γενική καμπάνια. Καινοτόμες εφαρμογές προβολής. Συμμετοχή σε εκθέσεις. Εκδηλώσεις προβολής δημοσίων σχέσεων και Έρευνες Κοινού.
«Η Περιφέρεια Κρήτης αναβαθμίζει τη διαδικτυακή της πύλη. Έχουμε μια νέα ιστοσελίδα που θα έχει άλλη εμφάνιση, αλλά και άλλες λειτουργίες που θα είναι πιο φιλικές στο χρήστη και περισσότερο διαδραστικές.
Επιπλέον μιλάμε για σχεδιασμό υλικού και προώθησης. Θα έχουμε ουσιαστικά νέα βίντεο και αναμόρφωση του υλικού παλαιότερων βίντεο με στόχο την αξιοποίηση τους.
Θα έχουμε τη γενική καμπάνια προώθησης και προβολής που θα έχει να κάνει με προβολή σε ηλεκτρονικό μάρκετινγκ, με διαδικτυακές καμπάνιες και επίσης προβολή σε διάφορα ΜΜΕ (Έντυπα, Ηλεκτρονικά και ιντερνετικά) Εσωτερικού και Εξωτερικού.
Καινοτόμες προβολές εφαρμογής, οι οποίες θα είναι διαφορες εφαρμογές διαδραστικές με στόχο να μπορέσουμε να περάσουμε και να προβάλλουμε την κρητική φιλοξενία που δεν αποτυπώνεται σε μια φωτογραφία ή μια αφίσα», αναφέρει ο εντεταλμένος Σύμβουλος της Περιφέρειας Κρήτης σε θέματα Τουρισμού.
Ο κ. Μιχάλης Βαμιεδάκης συνεχίζοντας επισημαίνει πως: «Έχουμε συμμετοχή σε εκθέσεις - εκτός από τις παραδοσιακού τύπου, έχουμε και τα λεγόμενα road shows - αλλά και web shows και παράλληλες εκδηλώσεις που θα γίνονται στο περιθώριο των εκθέσεων.
Διάφορες εκδηλώσεις προβολής και δημοσίων σχέσεων σε διάφορα events που διοργανώνονται στην Ελλάδα και το εξωτερικό και έρευνες Κοινού, μαζί με μελέτες για να μπορέσουμε να έχουμε μια εμπεριστατωμένη και επιστημονική τεκμηρίωση σχετικά με τους τουρίστες και τις προτιμήσεις τους.
Για την υλοποίηση των παραπάνω η υπάρχει φυσικά συγκεκριμένη διαδικασία: Θα προκηρυχθούν οι διαγωνισμοί. Ένας από τους πολλούς διαγωνισμούς που είναι ήδη στον αέρα είναι αυτός που έχει να κάνει με την κάλυψη της θέσης του ειδικού συμβούλου που θα συντονίσει όλα τα ανοιχτά μέτωπα. Οι υποψήφιοι μπορούν να καταθέσουν τις απόψεις τους και οι αιτήσεις θα περάσουν από μια Επιτροπή αξιολόγησης.
Αμέσως μετά από την εξέταση όλων των αιτήσεων θα καταλήξουμε στους αναδόχους που θα αναλάβουν ο καθένας το δικό του κομμάτι για να μπορέσουμε να λειτουργήσουμε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο.
Με αυτό τον τρόπο η Περιφέρεια πραγματοποιεί μια δυναμική κίνηση στα πλαίσια της διατήρησης της δυναμικής που υπαρχει. Το brand name της Κρήτης που είναι ισχυρό, πρέπει να παραμείνει σε αυτό το επίπεδο», επισημαίνει ο κ. Βαμιεδάκης.
Ο εντεταλμένος Σύμβουλος Τουρισμού σημειώνει δε πως: «Επειδή προερχόμαστε μέσα από μια 4ετία στην οποία καταγράφηκε μια συνεχής αύξηση χρόνο με το χρόνο για την Κρήτη σε επίπεδο επισκεψιμότητας, στόχος μας είναι η διατήρησης μας σε αυτά τα υψηλά επίπεδα. Όλες αυτές οι δράσεις κινούνται μέσα στα πλαίσια της στρατηγικής τουριστικής ανάπτυξης της Περιφέρειας Κρήτης
Έχουμε λοιπόν το αρχικό στρατηγικό σχέδιο που έχει τεθεί σε λειτουργία στην Κρήτη από το 2012 και επικαιροποιείται κάθε χρόνο. Μένει λοιπόν σταθερή η κατεύθυνση μας αλλά κάθε χρόνο έχουμε κάποιες αλλαγές προς την κατεύθυνση του εκσυγχρονισμού και της κάλυψης των αναγκών με βάση τα νέα δεδομένα».
Δείτε επίσης
-
Δεν υπάρχουν καταχωρήσεις
Σχετικά άρθρα
- “Τουρισμός για όλους”: Παράταση έως το τέλος του 2021
- Τουρισμός: Αναγκαία η χάραξη νέας πολιτικής στην Ελλάδα μετα το φετινό πατατράκ
- Τουρισμός κι ΕΝΦΙΑ ανοίγουν τρύπα στον προϋπολογισμό
- Στοχος η ανάδειξη των τοπικών προϊόντων μέσω του Τουρισμού
- Αύξηση 14% στις ταξιδιωτικές εισπράξεις στο 9μηνο - Τι δείχνουν τα στοιχεία για την Κρήτη