Στο ελάχιστο οι παραγγελίες για πετρέλαιο θερμανσης στο Ηράκλειο
Με τιμή πετρελαίου θέρμανσης 1,09 το λίτρο και την τάση ως προς το κόστος του, να είναι ανοδική λόγω των εξελίξεων στη Μέση Ανατολή, οι Ηρακλειώτες βλέπουν πως φέτος το αγαθό αυτό είναι ιδιαίτερα ακριβό.
Αρκετοί ήταν εκείνοι που έσπευσαν να προμηθευτούν με πετρέλαιο θέρμανσης πριν από τις γιορτές, βλέποντας και τα κύματα κακοκαιρίας να έρχονται για να «χτυπήσουν» την Κρήτη.
Σύμφωνα με τους πρατηριούχους, η κίνηση μετά την περίοδο των γιορτών είναι μειωμένη, με το πρόβλημα να επιτείνεται λόγω της διαφαινόμενης- νέας – αύξησης στην τιμή του πετρελαίου θέρμανσης. Αυτό άλλωστε τόνισε μιλώντας στο voucherergasia.gr ο πρόεδρος των πρατηριούχων Ηρακλείου Λυκούργος Σαμόλης.
Τα τελευταία 24ωρα υπάρχει ανησυχία για τη – διαφαινόμενη σύμφωνα με ορισμένους – ανοδική τάση στις τιμές των καυσίμων στην εγχώρια αγορά στις αρμόδιες ελληνικές αρχές και στους κόλπους της εγχώριας ενεργειακής αγοράς.
Έτσι δεν είναι λίγοι εκείνοι που διστακτικά, επικοινωνούν και παραγγέλνουν πετρέλαιο θέρμανσης, ζητώντας όμως ποσότητες που πολλές φορές είναι ασύμφορο να μεταφερθούν από τους ίδιους τους πρατηριούχους!
«Δεν είναι λίγες οι φορές που μας ζητούν 50 και 100 λίτρα. Μια ποσότητα που δεν συμφέρει να την πάμε στον καταναλωτή, γιατί αν συνυπολογίσει κανείς, τη βενζίνη του οχήματος, το μεροκάματο μας σε συνδυασμό με το ελάχιστο περιθώριο κέρδους που έχουμε, αντιλαμβάνεται πως στο τέλος «μπαίνουμε μέσα» οικονομικά», σημειώνει πρατηριούχος του Ηρακλείου.
Μπορεί το οικονομικό επιτελείο της κυβέρνησης να δίνει τη δυνατότητα στους πολίτες να αγοράσουν πετρέλαιο θέρμανσης μέχρι το τέλος του μήνα, εκμεταλλευόμενοι και το σχετικό επίδομα μέσα από την παράταση που δίνεται ως τις 31 Ιανουαρίου, όμως αυτό δε φαίνεται ικανό να αλλάξει την τωρινή εικόνα της αγοράς.
Και όλα αυτά τη στιγμή που – όπως έχει γράψει το voucherergasia.gr– έρχονται πολλές αυξήσεις στα ήδη «φουσκωμένα» ακτοπλοϊκά εισιτήρια και ναύλα οχημάτων.
Αυτό φαίνεται πως επέβαλαν οι εφοπλιστές πλοιοκτήτες, με πρόσχημα τις «ανάγκες» τους να αντιμετωπίσουν το αυξημένο μέχρι και κατά 25% κόστος των νέων ναυτιλιακών καυσίμων χαμηλής περιεκτικότητας σε θείο, κατά εφαρμογή κανονισμού του ΙΜΟ.
Δείτε επίσης
-
Δεν υπάρχουν καταχωρήσεις