“Προτεραιότητά μας η διασφάλιση της Υγείας των επιβατών, των συνεργατών και των ανθρώπων μας”
Οι Μινωικές Γραμμές ακολουθούν πιστά τις οδηγίες του ΕΟΔΥ με γνώμονα,πάντα,τη διασφάλιση της δημόσιας υγείας
Αναλυτικά η ανακοίνωση της εταιρείας:
Για να συμβάλλουμε στην αντιμετώπιση της έξαρσης του κορωνοϊού COVID-19, η διοίκηση των Μινωικών Γραμμών υιοθέτησε και ακολουθεί την πολιτική που παρουσιάζεται παρακάτω, σεβόμενη τις οδηγίες προστασίας και υγιεινής του Εθνικού Οργανισμού Δημόσιας Υγείας (ΕΟΔΥ)
Στόχοι μας είναι η ασφάλεια του προσωπικού ξηράς και θάλασσας, η προστασία των επιβατών και των συνεργατών μας και η ορθή λειτουργία των παρεχόμενων υπηρεσιών, τόσο στα σημεία πώλησης (εκδοτήρια εισιτηρίων) όσο και στα πλοία μας.
ΥΓΙΕΙΝΗ ΚΑΙ ΜΕΤΡΑ ΠΡΟΛΗΨΗΣ ΣΤΑ ΠΛΟΙΑ ΜΑΣ
Καθώς η ασφάλεια των επιβατών και των συνεργατών μας είναι ύψιστης προτεραιότητας, εντατικοποιήσαμε τα μέτρα υγιεινής και προφύλαξης για την πρόληψη της εξάπλωσης του COVID-19. Συγκεκριμένα:
Εντατικοποιήσαμε τις ενέργειες καθαρισμού και απολύμανσης των καμπινών και κοινόχρηστων χώρων των πλοίων με την αποκλειστική χρήση προϊόντων κατάλληλων για δραστικές απολυμάνσεις, σε συνεργασία με εξειδικευμένες εταιρείες απολύμανσης και καθαρισμού, παράλληλα με την τακτική καθημερινή καθαριότητα από το προσωπικό του πλοίου.
Υιοθετούμε αυστηρά τα μέτρα πρόληψης ως προς τη λειτουργία των εστιατορίων, μπαρ και καταστημάτων των πλοίων, σύμφωνα με τις τελευταίες οδηγίες / διατάξεις της Ελληνικής Κυβέρνησης.
Αναστέλλουμε τη λειτουργία των καταστημάτων, εξαιρουμένου του περιπτέρου, των εστιατορίων a la carte, καθώς και το σερβίρισμα στο χώρο των μπαρ. Τα μπαρ, τα σαλόνια και τα self-service εστιατόρια θα λειτουργούν με αυστηρή τήρηση των προληπτικών οδηγιών περί μη συνωστισμού.
Ενημερώνουμε τους αξιωματικούς και τα μέλη του πληρώματος, ώστε να συμμορφώνονται πλήρως με τις τελευταίες οδηγίες πρόληψης (προσωπική πρόληψη και υγιεινή των ίδιων, αλλά και των επιβατών) και να είναι σε θέση να διαχειριστούν έκτακτες καταστάσεις, σε περίπτωση που κάποιος εμφανίσει συμπτώματα που μπορούν να αποδοθούν στη λοίμωξη του κορωνοϊού COVID-19.
ΥΓΙΕΙΝΗ ΚΑΙ ΠΡΟΛΗΨΗ ΣΤΑ ΓΡΑΦΕΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΑ
Έχοντας πάντα ως πρωταρχική μας προτεραιότητα την ασφάλεια της υγείας του επιβατικού κοινού, των συνεργατών μας και του ανθρώπινου δυναμικού μας, υιοθετούμε μέτρα, σύμφωνα με τις οδηγίες του ΕΟΔΥ και των αρμόδιων φορέων, για την πρόληψη και υγιεινή κατά της διασποράς του κορωνοϊού COVID-19. Συγκεκριμένα:
Προληπτικά, υιοθετήσαμε την εξ’ αποστάσεως εργασία στην πλειοψηφία των στελεχών μας καθώς και τις τηλεδιασκέψεις.
Αναστείλαμε τη λειτουργία των κεντρικών μας πρακτορείων και διατηρήσαμε τη λειτουργία των λιμενικών μας γραφείων για την εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού και των μεταφορικών εταιρειών που διακινούνται καθημερινά με τα πλοία της εταιρείας μας.
Εντατικοποιήσαμε τα μέτρα πρόληψης και υγιεινής στο προσωπικό των λιμενικών μας γραφείων, παρέχοντας σε κάθε εργαζόμενο μας γάντια, μάσκα και αντισηπτικό.
Τοποθετήσαμε ειδική σήμανση σε απόσταση ενός μέτρου από το σημείο εξυπηρέτησης (γκισέ πρακτορείου) και αναρτήθηκαν οι απαραίτητες οδηγίες, ώστε να τηρείται αυστηρά η απόσταση ασφαλείας μεταξύ των εργαζομένων των πρακτορείων, του επιβατικού κοινού ή των συνεργατών των μεταφορικών εταιρειών κατά τη διάρκεια της εξυπηρέτησης.
Σε όλα τα λιμενικά μας γραφεία τοποθετήθηκαν αντισηπτικά για τη χρήση των συναλλασόμενων επιβατών ή συνεργατών.
Ενημερώνουμε συστηματικά τα στελέχη της εταιρείας για τους τρόπους πρόληψης και προστασίας, ακολουθώντας τις οδηγίες του ΕΟΔΥ.
ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ ΣΤΙΣ ΓΡΑΜΜΕΣ ΤΗΣ ΑΔΡΙΑΤΙΚΗΣ / ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΛΛΑΓΗΣ ΕΙΣΙΤΗΡΙΩΝ
Στα πλαίσια των κυβερνητικών μέτρων κατά της εξάπλωσης του κορωνοϊού COVID-19, διεκόπη η επιβίβαση και η μετακίνηση επιβατών και ιδιωτικών οχημάτων στα πλοία των γραμμών της Αδριατικής (από/προς Ιταλία). Εξαιρείται η διακίνηση των φορτηγών οχημάτων. Η απαγόρευση τέθηκε σε ισχύ από 15/03/2020 και ώρα 15:00, με διάρκεια έως 27/04/2020 και ώρα 06:00.
Τα εισιτήρια για τις Γραμμές Αδριατικής (Αγκώνα/Βενετία) μπορούν να μετατραπούν σε ανοικτής ημερομηνίας (open) με χρονική ισχύ ενός έτους από την ημερομηνία ταξιδιού. Για την περίπτωση που αυτά περιλαμβάνουν την προσφορά του Early Booking, οι επιβάτες διατηρούν το δικαίωμα της προσφοράς (20% έκπτωση) όταν επανέλθουν για να δηλώσουν τις νέες ημερομηνίες ταξιδιού, χωρίς να τους ζητηθεί διαφορά ναύλου (εκτός εάν επιθυμούν ανώτερη κατηγορία ή οι νέες ημερομηνίες ταξιδίου εμπίπτουν σε διαφορετική εποχικότητα από αυτήν που είχαν προγραμματίσει αρχικά το ταξίδι τους και οι ναύλοι των εισιτηρίων διαφοροποιούνται (π.χ. από χαμηλή σε μεσαία, από μεσαία σε υψηλή περίοδο). Για περισσότερες πληροφορίες και τυχόν διευκρινίσεις, παρακαλούμε τους κ.κ. επιβάτες να απευθύνονται στα πρακτορεία ή λιμενικά γραφεία της Minoan Lines, στον ταξιδιωτικό τους πράκτορα ή στα σημεία πώλησης από όπου εκδόθηκαν τα εισιτήριά τους (ηλεκτρονικές σελίδες πώλησης).
Επίσης, ενημερώνουμε τους συνεργάτες των μεταφορικών εταιρειών για τη γραμμή της Αδριατικής ότι:
Σε ότι αφορά την κατανομή των οδηγών φορτηγών οχημάτων σε καμπίνες, έχουμε μεριμνήσει για προληπτικούς λόγους, τη φιλοξενία ενός και μόνο οδηγού ανά καμπίνα σε κάθε του μετακίνηση στα δρομολόγια των γραμμών της Αδριατικής, μετά την εφαρμογή της παραπάνω κυβερνητικής οδηγίας. Λαμβάνοντας υπόψη την υφιστάμενη απαγόρευση στη διακίνηση επιβατών, προβλέπεται ότι το παραπάνω προληπτικό μέτρο θα εφαρμόζεται επαρκώς.
Οι οδηγοί φορτηγών οχημάτων πρέπει να συμπληρώνουν τη σχετική φόρμα, στην οποία βεβαιώνουν ότι πληρούν τις αναγκαίες προϋποθέσεις για να τους επιτραπεί η επιβίβαση τους στο πλοίο.
Σε περίπτωση που κάποιος οδηγός φορτηγού οχήματος παρουσιάσει συμπτώματα που μπορούν να αποδοθούν στον κορονοϊό COVID-19, δεν θα πρέπει να ταξιδέψει. Ενώ αν τα συμπτώματα παρουσιαστούν κατά τη διάρκεια του πλου, έχουν δοθεί σαφείς οδηγίες στους αξιωματικούς και τα μέλη του πληρώματος σχετικά με τη διαχείριση του περιστατικού και την απομόνωση του ατόμου σε ειδικό χώρο στο πλοίο, όπως ορίζουν οι αρμόδιες αρχές και νομικές διατάξεις.
Οι οδηγοί φορτηγών οχημάτων, θα πρέπει να αποφεύγουν, κατά το δυνατόν, πληρωμές σε μετρητά ή κάρτα (εξαιρουμένης της ανέπαφης) και να αποφεύγουν τη φυσική επαφή κατά την παράδοση ταξιδιωτικών εγγράφων στο προσωπικό για το check-in.
ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ ΣΤΙΣ ΓΡΑΜΜΕΣ ΚΡΗΤΗΣ / ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΛΛΑΓΗΣ ΕΙΣΙΤΗΡΙΩΝ
ΕΝΤΥΠΟ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΗΣ ΕΠΙΒΑΤΗ ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΠΙΒΙΒΑΣΗ (COVID-19) ΣΕ ΠΛΟΙΑ ΤΩΝ ΜΙΝΩΙΚΩΝ ΓΡΑΜΜΩΝ ΣΤΙΣ ΓΡΑΜΜΕΣ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΥ
Στο πλαίσιο των οδηγιών των Ελληνικών Αρχών για τον περιορισμό εξάπλωσης του COVID-19, όλοι οι επιβάτες πρέπει να συμπληρώνουν την ειδική έντυπη δήλωση υγείας (Covid-19) (κατεβάστε την εδώ) κατά την έκδοση του εισιτηρίου τους και να την παραδίδουν κατά την επιβίβασή τους στον υπεύθυνο Οικονομικό Αξιωματικό του πλοίου μαζί με το εισιτήριό τους, πριν από την αναχώρηση. Η έντυπη δήλωση πρέπει να έχει συμπληρωθεί από κάθε επιβάτη προκειμένου να επιτραπεί η επιβίβασή του στο πλοίο.
ΠΕΡΙΟΡΙΣΤΙΚΑ ΜΕΤΡΑ ΣΤΙΣ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΕΙΣ ΣΤΑ ΠΛΟΙΑ ΤΗΣ ΑΚΤΟΠΛΟΪΑΣ
Βάσει της Κυβερνητικής Απόφασης έως και 27.04.2020 και ώρα 06:00 πλέον επιτρέπεται η μετάβαση στα νησιά με πλοία της ακτοπλοΐας ΜΟΝΟ σε μόνιμους κατοίκους και οδηγούς φορτηγών οχημάτων για την τροφοδοσία των νησιών, σε εργαζόμενους της Ηπειρωτικής Ελλάδας, οι οποίοι εργάζονται στα νησιά καθώς κι σε εκείνους που θέλουν να αποχωρήσουν από τα νησιά.
Οι κ.κ. επιβάτες οφείλουν να φέρουν ειδική βεβαίωση ως αποδεικτικό για τον τόπο κατοικίας τους, δελτίο ταυτότητας ή διαβατήριο.
Όσοι ταξιδεύουν για τον τόπο κατοικίας τους δεν χρειάζεται πέραν των εγγράφων που αποδεικνύουν την κατοικία τους να συμπληρώσουν επιπλέον βεβαίωση τύπου B. Συνεπώς απαιτείται βεβαίωση που λαμβάνεται ατελώς από τον ιστότοπο https://www.aade.gr/bebaiosi-katoikias-eidikis-hrisis, ή αντίγραφο της δήλωσης φορολογίας εισοδήματος Ε1. 2. Βεβαίωση τύπου Β όπου αυτό προβλέπεται.
ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ
"Για το χρονικό διάστημα από τις 25 Φεβρουαρίου 2020 έως την 31η Οκτωβρίου 2020,ισχύουν τα εξής:
Απαιτήσεις επιστροφής του αντιτίμου ακτοπλοϊκών εισιτηρίων, καθώς και εισιτηρίων διεθνών πλόων προς επιβάτες που δεν μπορούν να ταξιδέψουν λόγω των περιορισμών που έχουν επιβληθεί στις μετακινήσεις, ή δεν επιθυμούν να ταξιδέψουν λόγω της αβεβαιότητας που υπάρχει εξαιτίας της πανδημίας ή λόγω ματαίωσης των προγραμματισμένων δρομολογίων τους ικανοποιούνται με την παροχή προς τους δικαιούχους πιστωτικού σημειώματος(OPEN tickets) ίσης αξίας με το αντίτιμο του εισιτηρίου του ματαιωθέντος ταξιδιού. Το πιστωτικό σημείωμα εκδίδεται από τον μεταφορέα πλοιοκτήτη, πλοιοκτήτρια εταιρεία ή διαχειριστή (εφεξής μεταφορέας) και έχει ημερομηνία λήξης δεκαοκτώ (18) μηνών από την ημερομηνία ταξιδιού. Κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου, ο δικαιούχος του πιστωτικού σημειώματος μπορεί οποτεδήποτε να κάνει χρήση αυτού σε οποιονδήποτε προορισμό του δικτύου του μεταφορέα. Μέχρι τη λήξη του πιστωτικού σημειώματος, η οφειλή δεν καθίσταται ληξιπρόθεσμη και απαιτητή. Η οφειλή καθίσταται ληξιπρόθεσμη και απαιτητή, εφόσον παρέλθουν δεκαοκτώ (18) μήνες και το πιστωτικό σημείωμα(OPEN ticket) δεν έχει χρησιμοποιηθεί."
Τα εισιτήρια για τις γραμμές Κρήτης μπορούν να μετατραπούν σε ανοικτής ημερομηνίας (open). Για ακύρωση εισιτηρίων παρακαλούμε να επικοινωνήσετε με το πρακτορείο από το οποίο κάνατε την κράτησή σας ή να καλέσετε στο τηλεφωνικό μας κέντρο στο +30 2810399899.
Συστήνουμε στους κ.κ. επιβάτες και τους συνεργάτες μας κατά την έκδοση των εισιτηρίων ή των φορτωτικών, να περιορίσουν τη χρήση μετρητών και να προτιμούν τη μέθοδο της ανέπαφης συναλλαγής, με χρεωστικές ή πιστωτικές κάρτες.
Συστήνουμε ακόμα, να αποφεύγεται η φυσική επαφή με το προσωπικό των λιμενικών γραφείων ή των πλοίων κατά τη διάρκεια του check-in.
Στο πλαίσιο των προληπτικών μέτρων και των οδηγιών των αρμόδιων φορέων για μη συνωστισμό, παρακαλούμε τους κ.κ. επιβάτες για την καλύτερη εξυπηρέτησή τους να βρίσκονται την ημέρα του ταξιδιού τους, τουλάχιστον δύο ώρες πριν από την προγραμματισμένη ώρα αναχώρησης του πλοίου στα κατά τόπους λιμενικά γραφεία της εταιρείας, εάν χρειάζονται κάποια αλλαγή ή δεν έχουν εκδώσει τα εισιτήριά τους.
Σε ότι αφορά την κατανομή των επιβατών ή των οδηγών φορτηγών οχημάτων σε καμπίνες, έχουμε μεριμνήσει για προληπτικούς λόγους, τη φιλοξενία ενός και μόνο ατόμου ανά καμπίνα. Λαμβάνοντας υπόψη την υφιστάμενη απαγόρευση στη διακίνηση επιβατών, προβλέπεται ότι το παραπάνω προληπτικό μέτρο θα εφαρμόζεται επαρκώς.
Το μέτρο θα ισχύσει αντίστοιχα και για τους κ.κ. επιβάτες που ταξιδεύουν σε οικονομική θέση (κατάστρωμα) ή VIP, οι οποίοι θα πρέπει κατά το ταξίδι τους να τηρούν αυστηρά την οδηγία και να βρίσκεται ένα άτομο σε απόσταση 10 τ.μ.
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ / ΚΡΑΤΗΣΕΙΣ
Για κρατήσεις θέσεων ή επιπλέον πληροφορίες σχετικά με τις τρέχουσες εξελίξεις και τα δρομολόγια της εταιρείας μας, παρακαλούμε να:
Απευθύνεστε τηλεφωνικά ή μέσω e-mail στα πρακτορεία / λιμενικά γραφεία των Μινωικών Γραμμών ή τον ταξιδιωτικό σας πράκτορα
Εφόσον δεν έχει προγραμματιστεί ταξίδι μέσα στις επόμενες 7 ημέρες, παρακαλούμε τους κ.κ. επιβάτες να αποστέλλουν ηλεκτρονικά τα αιτήματά τους, ώστε να έχουμε τη δυνατότητα να δώσουμε προτεραιότητα στους επιβάτες ή τους συνεργάτες μας που χρειάζονται άμεση εξυπηρέτηση.
Ενημερώνεστε από το site μας www.minoan.gr
Τα παραπάνω προληπτικά μέτρα αντιπροσωπεύουν μερικές από τις ενέργειες που εφαρμόζουμε με συνέπεια και αυστηρότητα για τη διασφάλιση της ασφάλειας και της υγείας όλων μας από τη διάδοση του κορωνοϊού COVID-19.
Δείτε συμπληρωματικά εδώ περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τον COVID-19
Μαζί θα τα καταφέρουμε να ξεπεράσουμε αυτές τις δύσκολες στιγμές και θα βγούμε πιο δυνατοί από πριν!
Δείτε επίσης
-
Δεν υπάρχουν καταχωρήσεις
Σχετικά άρθρα
- Πώς ξεκίνησε τελικά η πανδημία του κορονοϊού;
- Κορονοϊός: Έρχονται ρινικά εμβόλια για την παραλλαγή XEC - «Καμπανάκι» Βασιλακόπουλου
- Κορονοϊός: Μετά την υποπαραλλαγή FLiRT έρχεται η XEC – Σε έξαρση στην Ευρώπη
- Κορονοϊός: Τα δεδομένα της τελευταίας εβδομάδας
- Κορονοϊός: Πολύ περισσότερα τα κρούσματα από όσα ανιχνεύονται – Έχουν σταματήσει οι εμβολιασμοί