Κλείνει για 15 μέρες ο δρόμος της Μεσαράς
Εργασίες σε έργα που παραδόθηκαν την...άνοιξη
Μπορεί τόσο το νέο τμήμα Γουρνών-Χερσονήσου του ΒΟΑΚ, όσο και ο κάθετος οδικός άξονας Ηρακλείου-Μεσαράς να παραδόθηκαν λίγο πριν τις αυτοδιοικητικές εκλογές του Μαΐου στην κυκλοφορία, όμως τα δύο σημαντικά οδικά έργα δεν είναι 100% τελειωμένα...
Εκκρεμούν ορισμένες εργασίες σε κόμβους και παράπλευρο οδικό δίκτυο. Και για τον λόγο αυτό στις δύο νέες οδικές αρτηρίες, που τον λίγο αυτό καιρό που είναι ανοιχτές έχουν προσφέρει μεγάλη “ανάσα” στους οδηγούς αφού έχουν μειώσει τις αποστάσεις και τους χρόνους και έχουν καταστήσει πιο ασφαλή τη μετακίνηση, θα αλλάξει το κυκλοφοριακό σκηνικό με την εφαρμογή έκτακτων κυκλοφοριακών ρυθμίσεων.
Κλείνει ο κάθετος της Μεσαράς
Εντός των ημερών, το πιθανότερο αύριο Παρασκευή, θα κλείσει το νέο τμήμα του κάθετου οδικού άξονα Ηρακλείου-Μεσαράς λόγω αναγκαίων εργασιών που εκκρεμούν. Μετά από πολλές περιπέτειες, καθυστερήσεις και πολυετή αναμονή, ο κάθετος άξονας είχε παραδοθεί πανηγυρικά σε χρήση πριν τις εκλογές. Μια εξέλιξη που είχε προκαλέσει μεγάλη χαρά στους φορείς και στην τοπική κοινωνία της Μεσαράς, και όχι μόνο, μιας και η διαδρομή από Ηράκλειο προς Μοίρες έγινε πολύ πιο ασφαλής και μικρότερη κατά 5 χιλιόμετρα και κατά 15 λεπτά.
Ωστόσο, αυτό που παραδόθηκε σε χρήση ήταν η κεντρική οδική αρτηρία. Σε εκκρεμότητα παραμένουν ορισμένα συνοδά έργα, όπως κόμβοι, παράπλευροι δρόμοι και δίκτυο φωτισμού, που έχουν πάρει παράταση από την Ε.Ε. μέχρι τα τέλη Αυγούστου και για τις ανάγκες των οποίων ακριβώς ο Οργανισμός Ανάπτυξης Κρήτης θα κλείσει τον δρόμο για ένα 15νθήμερο. Ο κάθετος άξονας θα κλείσει στο ύψος του νέου κυκλικού κόμβου Αγίας Βαρβάρας έως και τον ισόπεδο κόμβο Καστελίου-Μοιρών.
Στο 15νθήμερο αυτό θα υλοποιηθούν εργασίες στους κόμβους Γέργερης και Πρινιά. Παράλληλα, θα τοποθετηθεί αντιολισθηρός τάπητας και θα υλοποιηθούν πρόσθετες ηλεκτρομηχανολογικές εργασίες στις σήραγγες.
Η ανακοίνωση του ΟΑΚ
Στο μέτωπο του οδικού έργου “Γούρνες-Χερσόνησος”, αρχής γενομένης από σήμερα το πρωί, θα έχουμε μερική εκτροπή της κυκλοφορίας στον κόμβο των Γουρνών. Η εκτροπή και τα έκτακτα κυκλοφοριακά μέτρα θα ισχύσουν για δύο μήνες, διάστημα που κρίνεται αναγκαίο για την υλοποίηση των τεχνικών εργασιών στο ύψος του κόμβου.
Ειδικότερα, σύμφωνα με τη Διεύθυνση Συγκοινωνιακών Έργων του ΟΑΚΜ στα πλαίσια της εργολαβίας “Γούρνες-Χερσόνησος” και της ολοκλήρωσης του ανισόπεδου κόμβου Γουρνών, σήμερα Πέμπτη το πρωί (ανάμεσα 10 π.μ. με 12 μ.) θα πραγματοποιηθεί μερική εκτροπή της κυκλοφορίας στον κόμβο Γουρνών. Συγκεκριμένα, από την παλαιά εθνική οδό στο ρεύμα προς το Ηράκλειο η κυκλοφορία θα γίνεται μέσω της νέας παράπλευρης οδού, που εφάπτεται δυτικά στην υφιστάμενη σύνδεση. Η κίνηση από το Ηράκλειο προς τις Γούρνες, Γούβες και την παλιά εθνική οδό θα γίνεται κανονικά όπως και σήμερα. Η κυκλοφορία από το Κοκκίνη Χάνι, τις Γούρνες και τις Γούβες προς τον Άγιο Νικόλαο θα γίνεται μέσω της παλαιάς εθνικής οδού. Η έξοδος από τον ΒΟΑΚ (νέα εθνική οδό) των οχημάτων τα οποία θα κινούνται από τον Άγιο Νικόλαο προς το Κοκκίνη Χάνι και τις Γούβες από τον κόμβο Γουρνών θα παραμείνει κλειστή μέχρι την ολοκλήρωση των εργασιών.
Όπως γνωστοποιεί η Διεύθυνση Συγκοινωνιακών Έργων του Οργανισμού Ανάπτυξης Κρήτης, «το διάστημα των κυκλοφοριακών ρυθμίσεων θα ισχύσει για δύο μήνες, σύμφωνα με τη με αρ. 2501/1/400-28-6-2019 απόφαση της Αστυνομικής Διεύθυνσης Ηρακλείου. Παρακαλούνται οι οδηγοί να τηρούν την οριζόντια και κατακόρυφη σήμανση για την ομαλή και ασφαλή κυκλοφορία των οχημάτων».
Υπενθυμίζεται πως το κομμάτι μήκους 9,1 χλμ. του ΒΟΑΚ έχει κατασκευαστεί στα πρότυπα ενός σύγχρονου ευρωπαϊκού αυτοκινητοδρόμου, με δύο λωρίδες κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση, στηθαίο και ΛΕΑ.
Το αντικείμενο της εργολαβίας αφορά στην αναβάθμιση του οδικού τμήματος Γουρνών-Χερσονήσου (μήκους 9,2 km περίπου) του Βόρειου Οδικού Άξονα Κρήτης (ΒΟΑΚ) στον ν. Ηρακλείου και περιλαμβάνει: 1. την αναβάθμιση του εν λόγω τμήματος επί μήκους 7,9 km περίπου, από διατομή μονού κλάδου πλάτους 12,50 μ. ανά κατεύθυνση σε διατομή διπλού κλάδου πλάτους 21,60 μ. (2 λωρίδες κυκλοφορίας και ΛΕΑ ανά κατεύθυνση και διαχωριστική νησίδα), εκτός από την περιοχή της άνω διάβασης Αγριανών, όπου η διατομή θα είναι 18,80 μ. (2 λωρίδες κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση και διαχωριστική νησίδα), 2. την κατασκευή νέας χάραξης 1,3 km περίπου διατομής διπλού κλάδου, πλάτους 21,60 μ. (2 λωρίδες κυκλοφορίας και ΛΕΑ ανά κατεύθυνση και διαχωριστική νησίδα), 3. την κατασκευή παράπλευρου δικτύου συνολικού μήκους περίπου 9 km και την αποκατάσταση κάθετου δικτύου συνολικού μήκους περίπου 5,5 km, 4. τη βελτίωση των ανισόπεδων κόμβων Γουρνών και Καστελίου, 5. την κατασκευή γεφυρών-μεγάλων τεχνικών (4 γέφυρες, 7 κάτω διαβάσεις, 5 άνω διαβάσεις), μικρών τεχνικών και τοίχων αντιστήριξης, 6. έργα αποχέτευσης-αποστράγγισης ομβρίων, και 7. έργα Η/Φ, μετατοπίσεων δικτύων ΟΚΩ, τοποθέτησης ηχοπετασμάτων, πρασίνου και σήμανσης-ασφάλισης.
Δείτε επίσης
-
Δεν υπάρχουν καταχωρήσεις