Η Κρήτη ο πρώτος αγαπημένος προορισμός των Ολλανδών
Εξαιρετικά αισιόδοξα μηνύματα για αυξημένες προκρατήσεις τουριστών από την Ολλανδία προς Ελλάδα το 2020, προέκυψαν στην μεγαλύτερη τουριστική έκθεση της χώρας «Vakantiebeurs 2020», στην Ουτρέχτη (15 έως 19/1), στην οποία συμμετείχε και φέτος ο ΕΟΤ.
Την ίδια στιγμή, όπως επισημαίνεται σε σχετική ανακοίνωση του υπουργείου Τουρισμού, η χώρα μας αναδείχθηκε ως ο καλύτερος προορισμός διασκέδασης από την τουριστική πλατφόρμα Reisgraag.nl, επιβεβαιώνοντας την αγάπη των Ολλανδών για το ελληνικό γλέντι.
Στις συναντήσεις που είχαν με την Υπηρεσία ΕΟΤ Εξωτερικού Κάτω Χωρών, οι Ολλανδοί Τ.Οs έδειξαν ιδιαίτερη προτίμηση στην Ελλάδα, δηλώνοντας ότι οι μέχρι τώρα κρατήσεις παρουσιάζουν αύξηση, σε σχέση με τις αντίστοιχες της περυσινής περιόδου, καθώς το μερίδιο του T/O Τhomas Cook έχει ήδη απορροφηθεί από τους μεγάλους παίκτες της αγοράς. Ταυτόχρονα αυξάνει ο αριθμός θέσεων στις αεροπορικές γραμμές που συνδέουν απ’ ευθείας την Ολλανδία με 20 ελληνικούς προορισμούς, καθώς εντάσσονται επιπλέον νέα δρομολόγια.
Αξίζει να σημειωθεί ότι, η Ολλανδική αγορά ακολουθεί τα τρία τελευταία χρόνια συνεχή ανοδική πορεία, με έτος ορόσημο το 2019, που έσπασε το φράγμα του ενός εκατομμυρίου Ολλανδών επισκεπτών στη χώρα μας.
Η Κρήτη σταθερά ο πρώτος αγαπημένος προορισμός
Όπως προκύπτει από τα πρώτα συμπεράσματα, η Κρήτη παραμένει ο πρώτος αγαπημένος προορισμός των Ολλανδών και ακολουθεί η Κως. Για πρώτη φορά, η Ζάκυνθος πέρασε στις προτιμήσεις την Ρόδο και την Κέρκυρα. Έπονται η Σάμος, η Λέσβος, η Κεφαλονιά, η Κάρπαθος και η Χαλκιδική.
Στο περίπτερο του ΕΟΤ μετείχαν 16 συνεκθέτες, μεταξύ των οποίων οι Περιφέρειες: Βορείου Αιγαίου, Κρήτης, Ιονίων Νήσων, Νοτίου Αιγαίου, Δυτικής Μακεδονίας, Στερεάς Ελλάδας, οι Δήμοι Β. Τζουμέρκων και Ναυπλιέων και ο Οργανισμός Προβολής Χαλκιδικής.
Από τις τουριστικές επιχειρήσεις, μετείχαν οι: Grecotel Hotels, Kipriotis Hotels, Louis Hotels, Tour of Peloponnese, Sunshine Camping Club, Πανελλήνια Ένωση Κάμπινγκ, ΑΝΕΚ Lines.
Τιμώμενος προορισμός στο ελληνικό περίπτερο της Vakantiebeurs 2020 ήταν φέτος η Λευκάδα, με αφορμή τη νέα πτήση του T/O Corendon προς το νησί.
Η ελληνική πλατεία της έκθεσης διακοσμήθηκε από φωτογραφικό υλικό των 100 Ολλανδών bloggers, που ταξίδεψαν στην Ελλάδα, στο πλαίσιο της καμπάνιας #ilovegriekenland του Γραφείου ΕΟΤ Κάτω Χωρών. Η διευρυμένη καμπάνια προβολής της Ελλάδας στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης,είχε στόχο την παρουσίαση της χώρας ως πολυθεματικού προορισμού με εναλλακτικά τουριστικά προϊόντα, μέσω διαμορφωτών κοινής γνώμης (influencers) για μεγάλο χρονικό διάστημα.
Την πρώτη ημέρα της έκθεσης παραβρέθηκαν σε ειδική εκδήλωση, ογδόντα (80) bloggers και έκαναν αναρτήσεις στα social media με φωτογραφίες τους από την Ελλάδα. Ταυτόχρονα, δήλωσαν το ενδιαφέρον τους για τη νέα επικοινωνιακή δράση του Γραφείου ΕΟΤ Κάτω Χωρών για την προβολή της Ελλάδα μέσω 100 μοναδικών αξέχαστων εμπειριών, που θα βιώσουν bloggers, vloggers και instagrammers σε 100 διαφορετικούς ελληνικούς προορισμούς.
Κατά την διάρκεια της έκθεσης, διοργανώθηκαν τρία (3) show μαγειρικής και παρουσιάστηκαν συνταγές με βάση το μαύρο σκόρδο Βόλου από τον Έλληνα σεφ Γρηγόρη Χέλμη και vegan φασολάδας με παρθένο ελαιόλαδο από την Ολλανδέζα σεφ Annelieke van Woerkom.
Θα πρέπει ακόμη να σημειωθεί πως η ολλανδική αγορά είναι η πέμπτη σε σειρά μετά το Ηνωμένο Βασίλειο, την Γερμανία, την Ιταλία και την Γαλλία σε αφίξεις για την Ελλάδα, καταδεικνύοντας πλέον το σταθερό ενδιαφέρον των Ολλανδών για ταξίδια στη χώρα μας. Σύμφωνα με στοιχεία της εταιρείας ερευνών Trends & Tourism, που παρουσιάστηκαν στο συνέδριο Travel Congress, στο πλαίσιο της έκθεσης, αναμένεται αύξηση κατά 24% στον αριθμό των Ολλανδών που θα πάνε διακοπές στο εξωτερικό έως το 2030. Ποσοστό που αντιστοιχεί σε 44 εκατ. τουρίστες, δεδομένης και της σταθερά ανοδικής πορείας της οικονομίας της χώρας.
Δείτε επίσης
- Στη χάρη του Αγίου Στυλιανού!
- Δήμος Φαιστού : «Δώσε Φωνή, Σπάσε τον Κύκλο της Βίας»
- Mεσαρα: Μαθητές βρέθηκαν στο Κέντρο Υγείας μετα απο υπερβολική κατανάλωση αλκοόλ
- Γ’Εθνική: Άλλη μια ήττα για τον ΑΟΤ-Τα αποτελέσματα
- Για 40 εκατ. ευρώ «κόλλησε» το έργο του Πλατύ Ποταμού που θα «ξεδιψάσει» Ρέθυμνο και Μεσαρά
Σχετικά άρθρα
- Πάνω από δύο δισ. ευρώ η ζημιά στα τουριστικά έσοδα τους μήνες τους lockdown
- Η λίστα με τις 29 χώρες που ανοίγουν για τον τουρισμό
- DW: Η Ελλάδα στους κύριους προορισμούς των Γερμανών
- Έπαινοι στην Ελλάδα από τους Financial Times: Σπάνια επιτυχία στην εποχή του κορωνοϊού
- Τι προβλέπει το σχέδιο πρωτοκόλλου λειτουργίας για τα ξενοδοχεία