Εξαιρετικά μηνύματα για την Κρήτη από τη Ρουμανική αγορά
Τα μηνύματα από την Διεθνή Έκθεση Τουρισμού TTR που διεξήχθη στο Βουκουρέστι της Ρουμανίας είναι πολύ θετικά για την Ελλάδα και για την Κρήτη ειδικότερα. Η αναμενόμενη αύξηση προσδιορίζεται σε διψήφιο νούμερο.
Σε αυτό το συμπέρασμα καταλήγουν οι εκπρόσωποι των μεγάλων Tour Operators της Ρουμανίας που δραστηριοποιούνται στην Ελληνική αγορά. Στην έκθεση έλαβαν μέρος όλοι οι μεγάλοι tour operators της Ρουμανικής αγοράς όπως TUI, DerTour, Christian, Parallela, καθώς και άλλα μικρότερα ταξιδιωτικά γραφεία.
Η Ελλάδα τα τελευταία χρόνια εδραιώνεται ως ο πιο δημοφιλής προορισμός για τους Ρουμάνους. Η συγκεκριμένη έκθεση συγκεντρώνει σχεδόν όλους τους εκπροσώπους της τουριστικής βιομηχανίας της χώρας, όπου προβάλλονται τα προγράμματα για τη νέα τουριστική περίοδο, ελκύοντας πάρα πολλούς επισκέπτες και επαγγελματίες που θέλουν να ενημερωθούν.
Η Κρήτη είναι ιδιαίτερα δημοφιλής προορισμός και προσελκύει κυρίως οικογένειες και ζευγάρια υψηλού εισοδηματικού επιπέδου, οι οποίοι ενδιαφέρονται για οικογενειακά ξενοδοχεία 3, 4 και 5 αστέρων και για πολυτελείς βίλες, ενώ η Κρήτη αποτελεί ιδανικό προορισμό για γαμήλιο τουρισμό.
Το περίπτερο της Περιφέρειας Κρήτης παρουσίασε μεγάλη προσέλευση επισκεπτών που ζητούσαν πληροφορίες για το νησί, ενώ ταυτόχρονα γεύονταν παραδοσιακά Κρητικά εδέσματα.
Να σημειωθεί ότι πολλοί από τους επισκέπτες είχαν τη δυνατότητα να κλείσουν απευθείας τις διακοπές τους στην Κρήτη μέσα στη έκθεση, σε κάποιο από τα Τουριστικά Πρακτορεία που συμμετείχαν.
Τα στελέχη της Δ/νσης Τουρισμού της Περιφέρειας Κρήτης, Νίκος Αλεξάκης και Όλγα Μηλιώνη πραγματοποίησαν με τη συνδρομή του Προϊσταμένου του Γραφείου ΕΟΤ Ρουμανίας, Γιώργου Σταφυλάκη, πολλές στοχευμένες και εποικοδομητικές συναντήσεις με σημαντικούς Tour Operators.
Σκοπός η επέκταση του προγράμματος τους στην Κρήτη, την έναρξη νέων απευθείας πτήσεων από διάφορες περιφερειακές πόλεις της Ρουμανίας, όπως Κλούζ και Τιμισοάρα, καθώς και τον προγραμματισμό δράσεων περαιτέρω προβολής της Κρήτης στη Ρουμάνικη αγορά, όπως info trips, roadshows και άλλες προωθητικές εκδηλώσεις.
Δείτε επίσης
-
Δεν υπάρχουν καταχωρήσεις
Σχετικά άρθρα
- Πάνω από δύο δισ. ευρώ η ζημιά στα τουριστικά έσοδα τους μήνες τους lockdown
- Η λίστα με τις 29 χώρες που ανοίγουν για τον τουρισμό
- DW: Η Ελλάδα στους κύριους προορισμούς των Γερμανών
- Έπαινοι στην Ελλάδα από τους Financial Times: Σπάνια επιτυχία στην εποχή του κορωνοϊού
- Τι προβλέπει το σχέδιο πρωτοκόλλου λειτουργίας για τα ξενοδοχεία