Εγκρίθηκε η στρατηγική μελέτη για τη μεγάλη τουριστική επένδυση
Το θέμα της Στρατηγικής Μελέτης Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων (ΣΜΠΕ) στο πλαίσιο κατάρτισης Ειδικού Σχεδίου Χωρικής Ανάπτυξης Στρατηγικής Επένδυσης (ΕΣΧΑΣΕ) για την επένδυση «Elounda Hills» της Εταιρίας « Mirum Hellas» στο νησί, σύμφωνα με το αριθμ. πρωτ. 7853/3089/19-11-2018 έγγραφο του Υπουργείου Περιβάλλοντος και Ενέργειας συζητείται στη συνεδρίαση του Περιφερειακού Συμβουλίου Κρήτης που καλείται να εκφράσει άποψη.
Την τουριστική επένδυση παρουσίασε στο Περιφερειακό Συμβούλιο ο γενικός διευθυντής Στρατηγικών Επενδύσεων του Υπουργείου Οικονομίας-Ανάπτυξης Ναπολέων Αυγούστης ενώ για την επένδυση ενημέρωσαν επίσης οι μελετητές του έργου, ο νομικός εκπρόσωπος της εταιρείας κ.α. Πριν από λίγο μετά από σχετική ψηφοφορία, η επένδυση-στρατηγική μελέτη περιβαλλοντικών επιπτώσεων εγκρίθηκε από το Σώμα κατά πλειοψηφία.
Ο Περιφερειάρχης Κρήτης Σταύρος Αρναουτάκης, μετά την εισήγηση για την υλοποίηση του έργου από τον αρμόδιο Αντιπεριφερειάρχη Περιβάλλοντος Χωροταξίας Ενέργειας Νίκο Καλογερή, ανέφερε, ότι, η επένδυση θα ωφελήσει την ανάπτυξη του τόπου, θα ενισχύσει την απασχόληση, την κοινωνική συνοχή, η Κρήτη έχει ανάγκη από ποιοτικές επενδύσεις, και ότι η Περιφέρεια εξετάζει όλες τις προτεινόμενες επενδύσεις δίνοντας έμφαση στην προστασία του περιβάλλοντος.
Για την επένδυση εξέφρασαν τις απόψεις τους οι επικεφαλής των Παρατάξεων, ενώ προηγήθηκαν οι τοποθετήσεις εκπροσώπων παραγωγικών τάξεων και φορέων.
Δείτε επίσης
- Tυμπάκι: Στις 2.000 οι υπογραφές για απόσχιση από τον Δήμο Φαιστού
- Π.Σ Τυμπακίου: ;Oλα έτοιμα γοια το 2ο “South Santa Run”!
- Στα δικαστήρια διευθύντρια σχολείου από τη Μεσαρά που την “ξήλωσαν” για την αξιολόγηση
- Συντονίζονται οι δήμαρχοι για τον Νότιο Οδικό Άξονα που θα συνδέει νέο αεροδρόμιο – Αγία Γαλήνη
- «Στα γιορτινά» ο Ζαρός με τη διπλή φωταγώγηση των Χριστουγεννιάτικων δέντρων
Σχετικά άρθρα
- “Τουρισμός για όλους”: Παράταση έως το τέλος του 2021
- Τουρισμός: Αναγκαία η χάραξη νέας πολιτικής στην Ελλάδα μετα το φετινό πατατράκ
- Τουρισμός κι ΕΝΦΙΑ ανοίγουν τρύπα στον προϋπολογισμό
- Στοχος η ανάδειξη των τοπικών προϊόντων μέσω του Τουρισμού
- Αύξηση 14% στις ταξιδιωτικές εισπράξεις στο 9μηνο - Τι δείχνουν τα στοιχεία για την Κρήτη