Aρχίζουν και στην Κρήτη οι προσφορές ενοψει..Black Friday

Αρχίζουν απο νωρίς οι προσφορές
Σε... «μαύρη εβδομάδα» έχουν μετατρέψει τη «Μαύρη Παρασκευή» οι εταιρείες ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών ειδών, οι οποίες αρχίζουν τις προσφορές και τις κατά πολύ μειωμένες τιμές από σήμερα.
Οι μεγαλύτερες εταιρείες και αλυσίδες ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών ειδών, δεν περιμένουν καν την ερχόμενη Παρασκευή για να μπουν στον χορό των προσφορών, αλλά ξεκίνησαν ήδη να προσφέρουν πλήθος προϊόντων σε ιδιαίτερα ανταγωνιστικές τιμές και να διαφημίζουν ακόμα κι από χθες το απόγευμα διαδικτυακά όλα τα είδη και όλες τις μειώσεις τιμών.
Η νέα τοποθέτηση ωστόσο μιας νέας εκπτωτικής εβδομάδας στο κάδρο των εκπτώσεων, έρχεται να δημιουργήσει νέα δεδομένα και νέες συνθήκες στην αγορά.
Αν ληφθεί υπόψη ότι οι μεγάλες εταιρείες ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών ειδών συμμετείχαν και στο δεκαήμερο εκπτώσεων πριν από δέκα ημέρες, παρά το γεγονός πως ο Εμπορικός Σύλλογος Ηρακλείου στάθηκε απέναντι σε αυτό το φαινόμενο,
συνεπάγεται ότι πλέον στην αγορά δημιουργείται από τις μεγάλες κυρίως εταιρείες μια παρατεταμένη εκπτωτική περίοδος χωρίς σαφή όρια και προσδιορισμό.
Αν συνυπολογιστεί πως μόλις την προηγούμενη εβδομάδα ο Εμπορικός Σύλλογος Ηρακλείου και η Ομοσπονδία Εμπορικών Συλλόγων Κρήτης αποφάσισαν την κατάργηση των ενδιάμεσων εκπτώσεων και την ενσωμάτωση των ενδιάμεσων εκπτωτικών περιόδων στις χειμερινές και καλοκαιρινές εκπτώσεις αντίστοιχα, γίνεται κατανοητό πως τουλάχιστον αναφορικά με το Ηράκλειο, η αγορά βρίσκεται σε μια πλήρη διχοτόμηση.
Από τη μία πλευρά στέκεται ο Εμπορικός Σύλλογος και οι προσπάθειές του να ενισχύσει την ανταγωνιστικότητα, να βρει λύσεις και συνεργασίες με Δήμο και φορείς, αλλά και να στηρίξει την τοπική αγορά, την τοπική επιχειρηματικότητα και την τοπική εργασία. Κι από την άλλη πλευρά στέκονται όλες οι μεγάλες εταιρείες, πολλές από τις οποίες δεν είναι καν πολυεθνικές, οι οποίες ακολουθούν μια δική τους στρατηγική και δεν λαμβάνουν καν υπόψη τους τις υποδείξεις ή τις αποφάσεις του Εμπορικού Συλλόγου, παρά μόνο αν αυτές λειτουργούν ακόμα ευνοϊκότερα γιατη στρατηγική τους, όπως συμβαίνει για παράδειγμα την περίοδο των Χριστουγέννων.
Δείτε επίσης
- Πολύ κρίσιμες για ολόκληρη την Ευρώπη οι εκλογές στη Γερμανία
- Να επιλέξω 2ο ή 4ο πεδίο; Απαντώντας στο μεγάλο δίλημμα για τους μαθητές του Λυκείου
- Κερδισμένοι και χαμένοι των φετινών φορολογικών δηλώσεων -Οι αλλαγές που κάνουν τη διαφορά
- Σε αποκριάτικους ρυθμούς η Κρήτη-Το πρόγραμμα των σημερινών εκδηλώσεων
- Mεσαρα: Oι καρναβαλικές εκδηλώσεις φέρνουν έκτακτα μέτρα απο την Τροχαία