Αποφασίστηκε η προσωρινή σύνδεση με τον κόμβο των Κουνάβων
Το αμέσως προσεχές διάστημα θα παραδοθεί στην κυκλοφορία ο νέος δρόμος που ενώνει το Καταλαγάρι με το Χουδέτσι κι από εκεί τον άξονα για τον Πύργο δίδοντας συντομεύοντας κατά πολύ το δρομολόγιο προς την ανατολική Μεσαρά!
Ο δρόμος θα συνδεθεί με τον υφιστάμενο κόμβο Κουνάβων και αποφασίστηκε μια καταρχήν πρόχειρη κυκλοφοριακή σύνδεση μέχρι να κατασκευαστεί ο τελικός κόμβος στην περιοχή, που σύντομα θα δημοπρατηθεί όπως έχει γράψει το cretalive.
Θυμίζουμε ότι δρόμος μετά την περιπέτεια και τον κίνδυνο απένταξης από το ΕΣΠΑ βρίσκεται στο τελικό στάδιο , τελειώνει και η ασφαλτόστρωση και σύντομα θα είναι έτοιμος . Κάτι που σημαίνει ότι όλοι όσοι οδηγούν από και προς την ανατολική Μεσαρά (Πύργο, Χάρακα κλπ) θα παίρνουν πλέον το δρόμο Ηράκλειο- Βιάννος, δεν χρειάζεται να μπαινουν από τις Αρχάνες και μέσω Βαθύπετρου να ανεβαίνουν στο Κουδέτσι ουτε να πηγαίνουν ως την Καλλονή. Από τον κόμβο Κουνάβων θα βγαίνουν στο νέο δρόμο και θα πηγαίνουν κατευθείαν στο Χουδέτσι!
“Πριν τελειώσει το Καλοκαίρι θα παραδοθεί στους οδηγούς. Θα κάνει τη διαφορά αυτός ο δρόμος” έχει πει ο κ.Κουκιαδάκης προαναγγέλοντας ότι “αρχικά θα υπάρχει μια προσωρινή λύση για τη συνδετήριο μέχρι να κατασκευαστεί ο κόμβος των Κουνάβων όπως ενεκρίθη από το περιφερειακό συμβούλιο. Το οποίο επικύρωσε τις δυο αιτήσεις προς την Αρχή Διαχείρισης για να εντάξει έργα των κόμβων Κουνάβων και Αρκαλοχωρίου. στο ΠΕΠ Κρήτης με στόχο να ολοκληρώσει τον οδικό άξονα. Συνολικά είναι πάνω από 22 εκατομμύρια ευρώ το έργο των κόμβων, ενώ ειδικά στον κόμβο του Αρκαλοχωρίου απαιτούνται και απαλλοτριώσεις υψηλού κόστους.
Του μεν Αρκαλοχωρίου γιατί αυτό…που επικρατεί σήμερα είναι…τραγέλαφος και όχι κόμβος , ενώ έχει γίνει πανελλήνιο θέμα η…σηματοδότηση που είναι για ρεκόρ Γκίνες!
Των Κουνάβων ο κόμβος έτσι όπως εξελίχθηκε η υπόθεση με το δρόμο Χουδέτσι- Καταλαγάρι είναι πλέον πιο σημαντικός κόμβος και από εκείνον των Πεζών.
Υπό αυτές τις συνθήκες ο κόμβος των Πεζών, στη διακλάδωση της Ένωσης, ουσιαστικά υπομαθμίζεται και από (δύσκολος) ανισόπεδος που αρχικά προγραμματιζόταν θα είναι ισόπεδος και θα γίνει πολύ πιο εύκολα και με λιγότερα χρήματα.
Η σήμανση
Τις σχετικές αποφάσεις για τη σήμανση και την κυκλοφοριακή σύνδεση του νέου δρόμου με τον υφιστάμνο κόμβο αποφάσισε η οικονομική επιτροπή της περιφέρειας και για το οποίο έχει δώσει το πράσινο φως και το υπουργείο Υποδομών.
Συγκεκριμένα επιλέχθηκε η λύση της στένωσης του προβλεπόμενου από την μελετητή οδοστρώματος .
Το οδόστρωμα που παραμένει σε κυκλοφορία έχει ελάχιστο πλάτος 3,5+3,5μ. ( ελάχιστο πλάτος βάση προδιαγραφών 2,75+2,75) για μήκος 328μ. χωρίς να απαιτείται εκτροπή κυκλοφορίας.
Πινακίδες θα τοποθετηθούν προειδοποιητικές (Κ20-εκτελούνται έργα) και για μείωση ορίου ταχύτητας (Π32) σε 40χλμ. /ώρα.
Για την σήμανση θα τοποθετηθούν οι προειδοποιητικές
πινακίδες (Κ20-εκτελούνται έργα)που θα ξεκινούν 400μ. πριν την περιοχή των έργων με σταδιακή μείωση του ορίου ταχύτητας (Ρ32) σε 50 χλμ. /ώρα αρχικά και 40 χλμ. /ώρα τελικά και απαγόρευση προσπεράσματος (Ρ30).
Επειδή για την ρύθμιση οποιαδήποτε κυκλοφοριακής ρύθμισης για το Επαρχιακό οδικό δίκτυο απαιτείται σύμφωνα με τον Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας απόφαση του περιφερειακού συμβουλίου και της Αποκεντρωμένης χρειάστηκε να πάει το θέμα στην επιτροπή.
cretalive.gr
Δείτε επίσης
- Γάζα-OHE: Οι μέθοδοι πολέμου που χρησιμοποιεί το Ισραήλ αντιστοιχούν σε γενοκτονία
- Παναγία των Παρισίων: Ήχησαν ξανά οι καμπάνες για πρώτη φορά μετά την πυρκαγιά του 2019
- Καιρός: Καταρρέει το ρεύμα του Ατλαντικού - Δραματική προειδοποίηση των ειδικών
- Αμερικανικές εκλογές 2024: Γιατί νίκησε ο Τραμπ και πώς θα αλλάξουν οι ισορροπίες στα ελληνοτουρκικά
- Γιατί κέρδισε ο Τραμπ -Σάρωσε σε όλα τα κοινά, η «ακτινογραφία» των ψηφοφόρων του