Στη Βουλή το θέμα του μικρού Γιάννη που ακόμα περιμένει δάσκαλο
Στη Βουλή έφτασε το θέμα του μικρού Γιάννη από τα Βορίζια που περιμένει δάσκαλο εδώ και τέσσερις σχεδόν μήνες.
Ο Μεσαρίτης βουλευτής της ΝΔ κ. Λευτέρης Αυγενάκης, κατέθεσε ερώτηση προς τον Υπουργό Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων κ. Νίκο Φίλη.
Στην ερώτηση με θέμα «Τέσσερις σχεδόν μήνες από την έναρξη της σχολικής χρονιάς και ακόμη δεν έχει ξεκινήσει την κατ΄ οίκον διδασκαλία ο μικρός Γιάννης» αναφέρεται:
«Η υποχρεωτική κατ΄ οίκον διδασκαλία παρέχεται σε μαθητές οι οποίοι για σοβαρούς λόγους υγείας δεν μπορούν να φοιτήσουν στο σχολείο για κάποιες εβδομάδες, μήνες ή και ακόμη ολόκληρο το σχολικό έτος. Για την έγκριση της κατ΄ οίκον διδασκαλίας απαιτείται θετική εισήγηση του οικείου διευθυντή εκπαίδευσης, κατόπιν αιτήσεως του γονέα που συνοδεύεται από γνωμάτευση δημόσιου νοσοκομείου. Σκοπός της παραπάνω δράσης είναι η παιδαγωγική κατάρτιση των μαθητών, λαμβανομένων υπόψη των ιδιαιτεροτήτων τους, η κοινωνικοποίησή τους, η αυτόνομη διαβίωσή τους και γενικότερα η κοινωνική και επαγγελματική τους αποκατάσταση.
Ο 9χρονος Γιάννης από τα Βορίζια, λόγω ενός σοβαρού προβλήματος υγείας που αντιμετώπισε το καλοκαίρι, αδυνατεί να παρακολουθήσει τα μαθήματα του στο σχολείο. Μετά την γνωμάτευση των θεράποντων ιατρών ότι ο μικρός Γιάννης δεν μπορεί να πάει στο σχολείο, οι γονείς του προέβησαν σε όλες τις απαραίτητες διαδικασίες από το Σεπτέμβριο και έχει εγκριθεί η υποχρεωτική κατ’ οίκον διδασκαλία. Όμως, μέχρι σήμερα δεν έχει ολοκληρωθεί η διαδικασία επιλογής εκπαιδευτικού προκειμένου να ξεκινήσει η διδασκαλία, με αποτέλεσμα ο μικρός Γιάννης να χάνει τα μαθήματά του και να στερείται του αναφαίρετου δικαιώματος του στην εκπαίδευση.
Κατόπιν των ανωτέρω,
ΕΡΩΤΑΤΑΙ Ο ΑΡΜΟΔΙΟΣ ΥΠΟΥΡΓΟΣ
1. Σε ποιες ενέργειες θα προβείτε για να ολοκληρωθεί άμεσα η διαδικασία επιλογής εκπαιδευτικού προκειμένου ο μικρός Γιάννης να ξεκινήσει το συντομότερο δυνατόν τα μαθήματά του;
2. Γιατί καθυστερεί τόσο πολύ η διαδικασία της υποχρεωτικής κατ΄ οίκον διδασκαλίας με αποτέλεσμα οι μαθητές που αδυνατούν να πάνε στο σχολείο να χάνουν μήνες από τα μαθήματα τους; Για ποιο λόγο τέσσερις σχεδόν μήνες από την έναρξη της σχολικής χρονιάς υπάρχουν μαθητές που δεν έχουν δάσκαλο για να κάνουν μάθημα;
3. Με ποιο τρόπο και ποιες δράσεις το Υπουργείο ανταποκρίνεται στην υποχρέωσή του για ίση αντιμετώπιση των μαθητών και για την απρόσκοπτη και ισότιμη συμμετοχή όλων των μαθητών στην εκπαίδευση;
4. Ποιά η ευαισθησία της Κυβέρνησης απέναντι σε άτομα που αντιμετωπίζουν προβλήματα υγείας και θα έπρεπε να τυγχάνουν όχι μόνο ισότιμης μεταχείρισης, αλλά και επιπλέον στήριξης προκειμένου να μην στερούνται τα άτομα αυτά της παιδαγωγικής τους κατάρτισης, αλλά και της κοινωνικής και επαγγελματικής τους αποκατάστασης;».
Δείτε επίσης
-
Δεν υπάρχουν καταχωρήσεις
Σχετικά άρθρα
- Ελλάδα: Δάσκαλος παρενοχλούσε μαθήτριες του και συνελήφθη
- H επική αντίδραση μαθητή όταν είδε τον Πρωθυπουργό στο σχολείο του που έγινε viral
- Μεσαρά:Συνελήφθη ο μαθητής που τράβηξε όπλο
- Eλλάδα: Καθηγητής επιτέθηκε σε μαθητή με σουγιά
- Ελλάδα:Μαθητής βρέθηκε λιπόθυμος σε σχολική τουαλέτα μετά από χρήση ουσιών