Σχολεία: Οι απαράβατοι όροι ενόψει ανοίγματος
Επί τάπητος βρίσκεται ο τρόπος με τον οποίο θα ανοίξουν τα σχολεία στις 13 Σεπτεμβρίου με το Open να μεταδίδει στο Κεντρικό Δελτίο Ειδήσεων πως σε εξέλιξη βρίσκεται η τηλεδιάσκεψη υποεπιτροπής των ειδικών του υπουργείου Υγείας που θα καθορίσει τα σχετικά υγειονομικά πρωτόκολλα.
Σύμφωνα με το ρεπορτάζ του Ανοιχτού Καναλιού εφόσον καταλήξουν σε συγκεκριμένες προτάσεις αυτές θα συζητηθούν ίσως και αύριο στην ολομέλεια των ειδικών. Σε διαφορετική περίπτωση η συζήτηση τοποθείται χρονικά εντός της εβδομάδας.
Δεδομένο πρέπει να θεωρείται ότι φέτος δεν θα δούμε να κλείνει η τάξη για ένα κρούσμα κορονοϊού. Το ζήτημα είναι πόσα κρούσματα θα απαιτηθούν για να συμβεί κάτι τέτοιο.
Στόχος της επιτροπής είναι τη φετινή χρονιά να δούμε λιγότερες καραντίνες και περισσότερα τεστ. Για παράδειγμα ένα σενάριο είναι σε τάξη με ένα κρούσμα να δούμε 3 τεστ αντί για δύο στους μαθητές.
Γρίφος είναι τι θα γίνει με τη μάσκα στα διαλείμματα. Στους κόλπους της επιτροπής φαίνεται να να υπάρχουν διαφορετικές απόψες. Κάποιοι επιστήμονες εμφανίζονται υπέρ της χρήσης μάσκας και στα διαλείμματα και ορισμένοι αρνητικοί γιατί όπως λένε τα παιδιά παίζουν και τρέχουν.
Δείτε επίσης
- Τα βασικά χαρακτηριστικά του μεταβατικού συστήματος πληρωμών και ελέγχων των αγροτικών επιδοτήσεω
- Σε τροχιά κακοκαιρίας η Ελλάδα από σήμερα μέχρι το Σάββατο
- ΟΗΕ: Κάθε 10 λεπτά μια γυναίκα δολοφονείται από οικείο της πρόσωπο –Το σπίτι ο πιο επικίνδυνος χώρος
- Χρήσιμες συμβουλές λίγο πριν από τη Black Friday – Πώς θα κάνετε ασφαλείς αγορές
- Γιορτάζει σήμερα η Αγία Αικατερίνη-– Η συμβολή της στα γράμματα και στον Χριστιανισμό
Σχετικά άρθρα
- Το πρώτο κουδούνι της σχολικής χρονιάς - Ποιες αλλαγές «φέρνει»
- Σχολεία: Πρώτο κουδούνι με χιλιάδες κενά – Τι απαντά το υπουργείο Παιδείας
- Σχολεία: Πότε επιστρέφουν οι μαθητές στα θρανία - Τι ισχύει για το εθνικό πένθος
- Kορoνοϊος: Έρχονται οδηγίες του ΕΟΔΥ για μαθητές και γονείς για το άνοιγμα των σχολείων
- Δήμος Φαιστού; Το μήνυμα Νικολιδάκη για την έναρξη της σχολικής χρονιάς





