Πώς τα κοινωνικά δίκτυα φέρνουν το χωρισμό σε ένα ζευγάρι.
Στο παρελθόν-όχι στο πολύ μακρινό-οι λόγοι διαζυγίων ήταν πάνω κάτω οι εξής: Ασυμφωνία χαρακτήρων, απάτη, βίαιη συμπεριφορά κτλ.
Στην εποχή των social media λόγος διαζυγίου είναι το... Facebook.
Το Facebook κάνει καλό στην κοινωνική ζωή, αλλά όχι κατ' ανάγκη και στην ερωτική.
Η υπερβολική χρήση του κοινωνικού δικτύου μπορεί να κάνει σοβαρή -έως ανεπανόρθωτη - ζημιά στις σχέσεις μερικών ζευγαριών, σύμφωνα με έρευνες.
Τώρα μία νέα έρευνα του ινστιτούτου Censuswind δείχνει ότι το μεγαλύτερο μέσο κοινωνικής δικτύωσης είναι υπεύθυνο και για τα διαζύγια.
Ένα στα επτά παντρεμένα ζευγάρια στις ΗΠΑ δηλώνουν ότι τα social media είναι η αιτία του διαζυγίου τους.
Σύμφωνα με το ινστιτούτο, η εμμονή του ενός συντρόφου στις ιστοσελίδες κοινωνικής δικτύωσης προκάλεσε την έντονη δυσφορία του άλλου, με αποτέλεσμα να ακολουθήσουν διαφορετικούς δρόμους.
Όσοι έλαβαν την απόφαση να περάσουν το κατώφλι του δικηγόρου, δήλωσαν ότι αισθάνθηκαν παραμελημένοι από τον σύντροφό τους ο οποίος αφιέρωνε πολλές ώρες στις ιστοσελίδες κοινωνικής δικτύωσης ανταλλάσσοντας νέα με τους φίλους που απέκτησε στο Facebook και το Twitter.
Πολλά παντρεμένα ζευγάρια οδηγούνται στο διαζύγιο εξαιτίας των ατελείωτων ωρών που αφιερώνουν στα social media.
Αρχικά, ξεσπούν ομηρικοί καυγάδες ανάμεσα στα ζευγάρια καθώς ο ένας βλέπει πως ο άλλος αδιαφορεί για την κοινή οικογενειακή τους ζωή .
Αυτός που αφιερώνει ώρες στα social media, δείχνει πως το μόνο που τον ενδιαφέρει είναι πώς θα επικοινωνήσει με τους ηλεκτρονικούς φίλους του.
Παρόμοια έρευνα που διεξήχθη πριν από ένα μήνα στη Βρετανία έδειξε ότι, ένας στους επτά παντρεμένους, άνδρες και γυναίκες, παραδέχεται ότι έχει σκεφθεί το διαζύγιο εξαιτίας των όσων έχει γράψει στο Διαδίκτυο ο σύντροφός τους.
Επιπλέον, το ίδιο ποσοστό υποστηρίζει ότι ψάχνει στο Ιντερνέτ για αποδείξεις σχετικά με την πιθανότητα να τους απατάει το έτερον ήμισυ.
Την ίδια ώρα, ένας στους πέντε παντρεμένους δηλώνουν ότι έχουν καθημερινούς καυγάδες που οφείλονται στη δραστηριότητά τους στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Η έρευνα διεξήχθη από δικηγορική εταιρεία στη Βρετανία με αφορμή το γεγονός ότι όλο και περισσότεροι πελάτες τους ισχυρίστηκαν ότι τα social media έπαιξαν καταλυτικό ρόλο στην απόφασή τους να χωρίσουν.
Πηγή: sofokleousin.gr
Δείτε επίσης
- Γερμανία: Αυτοκίνητο έπεσε σε επισκέπτες χριστουγεννιάτικης αγοράς - Τουλάχιστον 11 νεκροί
- Politico: Ο Γ’ Παγκόσμιος Πόλεμος βρίσκεται ήδη σε εξέλιξη, στην Ουκρανία
- NBA Cup: Θρίαμβος για τους Bucks με triple-double του MVP Αντετοκούνμπο
- Οι χριστιανοί στη Συρία ζουν ξανά τον εφιάλτη
- Η τρύπα του όζοντος επουλώνεται με ταχύ ρυθμό