id.gov.gr: Σε λειτουργία η νέα πλατφόρμα ραντεβού για τον νέο τύπο Δελτίου Ταυτότητας -Τα 4 βήματα
Με στόχο την αμεσότερη και αποτελεσματικότερη εξυπηρέτηση των πολιτών για την έκδοση νέας ταυτότητας , από σήμερα, Δευτέρα 30 Σεπτεμβρίου, στις 8.30 π.μ. λειτουργεί η νέα πλατφόρμα id.gov.gr.
Οι πολίτες μπορούν, με τρόπο απλό και φιλικό, να προγραμματίζουν ψηφιακά ραντεβού για την έκδοση νέου τύπου ταυτότητας ή την αντικατάστασή της λόγω μεταβολής των στοιχείων, λήξης ισχύος, φθοράς ή παλαιότητας. Ο σχεδιασμός πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο της συνεργασίας των υπουργών Ψηφιακής Διακυβέρνησης Δημήτρη Παπαστεργίου και Προστασίας του Πολίτη Μιχάλη Χρυσοχοΐδη.
Με τη νέα σύγχρονη πλατφόρμα θα αυξηθούν τα ραντεβού και κατ’ επέκταση θα μειωθεί ο χρόνος αναμονής για την ικανοποίηση του αιτήματος των πολιτών, με τη διαθεσιμότητα των ψηφιακών ραντεβού να ξεκινά από αύριο, Τρίτη 1 Οκτωβρίου.
Η πλατφόρμα υλοποιήθηκε από τη Γενική Γραμματεία Πληροφοριακών Συστημάτων και Ψηφιακής Διακυβέρνησης του υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης και η είσοδος των πολιτών γίνεται με τη χρήση των κωδικών Taxisnet.
Μέσω της πλατφόρμας id.gov.gr διασφαλίζεται ότι διατηρείται η χρονική απόσταση μεταξύ των ραντεβού των ενδιαφερομένων για την ίδια Αρχή Έκδοσης Δελτίων Ταυτότητας, ικανή ώστε να ολοκληρωθεί ένα ραντεβού προτού ξεκινήσει ένα επόμενο.
Επιπλέον, οι ώρες και οι ημέρες των διαθέσιμων ραντεβού μπορούν να μεταβληθούν, λαμβάνοντας υπόψη περιορισμούς στο ωράριο και στη διαθεσιμότητα της Αρχής Έκδοσης, ανά χρονικά διαστήματα και ανά θέση εργασίας.
Αναλυτικά η διαδικασία για τον προγραμματισμό του ραντεβού:
Ο πολίτης επιλέγει στην αίτησή του Αρχή Έκδοσης με βάση τη διεύθυνση μόνιμης ή προσωρινής του διαμονής στην Ελλάδα, συγκεκριμένη ημέρα και ώρα από τη λίστα διαθεσιμότητας, ώστε να εξυπηρετηθεί με φυσική παρουσία. Τα στοιχεία του αντλούνται αυτόματα από το Μητρώο Πολιτών και από το Εθνικό Μητρώο Επικοινωνίας (ΕΜΕπ). Σε περίπτωση που δεν έχει επικαιροποιημένα τα στοιχεία του στο ΕΜΕπ, θα πρέπει είτε να τα ενημερώσει επιτόπου είτε να τα συμπληρώσει κατά δήλωση.
Με την ολοκλήρωση της υποβολής του αιτήματος λαμβάνει μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail) με τις βασικές πληροφορίες για τη διεκπεραίωση του ραντεβού, καθώς και τα στοιχεία επικοινωνίας της Αρχής Έκδοσης που έχει επιλέξει.
Το αίτημα προγραμματισμού του ραντεβού μπορεί να επαναπρογραμματιστεί ή να ακυρωθεί ή να υποβληθεί εκ νέου, το αργότερο μία ώρα πριν την έναρξη του προγραμματισμένου ραντεβού.
Σε διάφορα διαστήματα πριν την έναρξη του προγραμματισμένου ραντεβού ο ενδιαφερόμενος λαμβάνει από την πλατφόρμα μήνυμα υπενθύμισης στο e-mail που έχει δηλώσει.
Αξίζει να σημειωθεί ότι ειδικά για την περίπτωση απώλειας ή κλοπής του Αστυνομικού Δελτίου Ταυτότητας ο πολίτης θα πρέπει να επικοινωνήσει τηλεφωνικώς με την αρμόδια Αρχή Έκδοσης, βάσει της διεύθυνσης μόνιμης ή προσωρινής διαμονής του στην Ελλάδα, και να ζητήσει τηλεφωνικώς τον προγραμματισμό ραντεβού για την έκδοση νέου Δελτίου Ταυτότητας.
Δείτε επίσης
- Aντίστροφη μέτρηση για τη λήξη της κτηματογράφησης
- Euroleague: Ήττα στο Κάουνας για τον νωθρό ΠΑΟ (HL)
- Προβληματισμός για τις λαϊκές αγορές μόνο για παραγωγούς – Γιατί διαφωνούν εκπρόσωποι του κλάδου
- Σουπερ Μαρκετ: Από 5% μέχρι 24% μειώθηκαν οι τιμές σε 523 προϊόντα
- Ελαιόλαδο: Τα τελευταια δεδομένα για τις τιμές σε Κρήτη, Μεσσηνία και Λακωνία
Σχετικά άρθρα
- Νέες ταυτότητες: Τι αλλάζει στη διαδικασία έκδοσης
- Νέες ταυτότητες: Πώς θα κλείσετε ραντεβού – Όλες οι αλλαγές
- Νέες ταυτότητες: Έρχεται ο προσωπικός αριθμός - Πώς θα σχηματίζεται
- Νέες ταυτότητες: Πότε λήγουν οι παλιές - Η διαδικασία για να εκδώσετε νέου τύπου
- Νέες ταυτότητες: Μέχρι πότε πρέπει να την αλλάξετε – Το πρόστιμο που θα πληρώσετε