Η ΤUI παρουσιάζει τις ομορφιές της Κρήτης!
Η ΤUI ανακαλύπτει την… εξωτική Κρήτη!
Την Κρήτη επέλεξε η TUI Βρετανίας για τα γυρίσματα της νέας διαφημιστικής της καμπάνιας. Η TUI Βρετανίας γιορτάζει την επικείμενη επιστροφή της στις ευρωπαϊκές διακοπές με νέα καμπάνια μάρκετινγκ, με τίτλο “Welcome Back”, και με μια τηλεοπτική διαφήμιση. Η διαφήμιση περιλαμβάνει όλα τα σημαντικά σημεία μιας διαφήμισης της TUI, με μεγάλη έμφαση στα συναισθήματα που προκαλούν οι διακοπές, με τη χρήση εμπνευσμένων πλάνων που τραβήχτηκαν στην Κρήτη.
Έχει διάρκεια 30 δευτερολέπτων και στέλνει το μήνυμα ότι η TUI ανυπομονεί να στείλει τους πελάτες της σε διακοπές και πάλι από τις 11 Ιουλίου. Με το μότο “Καλωσήρθατε στο να κοιτάζετε μπροστά”, η διαφήμιση στοχεύει να εμπνεύσει και να υπενθυμίσει στο κοινό τους υπέροχους προορισμούς και όλες τις αγαπημένες του εμπειρίες διακοπών, από την πρώτη βουτιά στην πισίνα και τις ξέγνοιαστες ημέρες μέχρι τις νέες περιπέτειες με την παρέα αγαπημένων προσώπων.
«Η διαφήμισή μας συνοψίζει τη χαρά των καλοκαιρινών διακοπών μέσα σε 30 δευτερόλεπτα και μεταφέρει ένα ξεκάθαρο μήνυμα: Είμαστε έτοιμοι και ενθουσιασμένοι για να υποδεχτούμε πίσω τους πελάτες μας», δήλωσε η επικεφαλής Μάρκετινγκ της TUI Βρετανίας και Ιρλανδίας, Katie McAlister.
Δείτε επίσης
- Αμερικανικές εκλογές: Ποιον βλέπει νικητή ο ιστορικός που έχει προβλέψει 9 στα 10 αποτελέσματα
- Μητσοτάκης: Έρχονται 12 νέες μειώσεις φόρων – Έκτακτο βοήθημα στους χαμηλοσυνταξιούχους
- Καιρός: Συννεφιά και 26αρια το Σάββατο – Πέφτει η θερμοκρασία από την Κυριακή
- Εuroleague:«Πράσινη απόδραση» από τo Bελιγράδι
- Μεσαρα: Έδώσε τέλος στη ζωή του μέσα στην αποθήκη του...
Σχετικά άρθρα
- TUI : Ποντάρει στην ηλιόλουστη Κρήτη φέρνοντας για πρώτη φορά τουρίστες μέχρι τέλη Νοεμβρίου
- ΤUI: Ψήφος εμπιστοσύνης, για άλλη μια χρονιά, στην Κρήτη
- Κρήτη: «Στοπ» στους επενδυτές της «χρυσής βίζας»-Στα €800.000 το όριο μόνο για ακίνητα άνω των 120τμ
- Τουρισμός: Στα επίπεδα προ πανδημίας παγκοσμίως το 2024 – Τι δείχνουν τα στοιχεία
- Helen Caron: Η ισχυρή γυναίκα της TUI αποκαλύπτει τα σχέδια του ομίλου για τον ελληνικό τουρισμό