H καμπάνια Endless Greek Summer για το ελληνικό και διεθνές κοινό

Tην επανεκκίνηση του ελληνικού τουρισμού συνεχίζει να υποστηρίζει η Marketing Greece με την καμπάνια Endless Greek Summer δημιουργώντας ωστόσο νέο περιεχόμενο το οποίο διατίθεται ελεύθερο προς χρήση σε όλες τις ελληνικές τουριστικές επιχειρήσεις. Το νέο περιεχόμενο που έχει δημιουργηθεί, το οποίο εξαιτίας της ιδιομορφίας της φετινής σεζόν θα προσαρμόζεται διαρκώς, απευθύνεται τόσο στο διεθνές όσο και στο ελληνικό κοινό, όπως τονίζεται σε σχετική ανακοίνωση.
Ειδικότερα για την επικοινωνία με το ελληνικό κοινό το περιεχόμενο που έχει δημιουργηθεί περιλαμβάνει Video που ενθαρρύνει τον εσωτερικό τουρισμό, φωτογραφικό gallery από συγκεκριμένους προορισμούς, αλλά και προτεινόμενα ελληνικά copies, προς χρήση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης
Αναφορικά με το διεθνές κοινό, η καμπάνια περνά πλέον στη δεύτερη φάση και υπογράφει με τη φράση "Endless Greek Summer". Μία φράση που εμπεριέχει τη μοναδική εμπειρία που ονομάζεται Ελληνικό Καλοκαίρι. Μία «κατάσταση ευτυχίας» που σε κάνει να σκεφτείς, να επιθυμήσεις, να προσμένεις και τελικά να απολαύσεις το μοναδικό συναίσθημα του Ελληνικού Καλοκαιριού, αναφέρεται στο πληροφοριακό υλικό της Marketing Greece.
Το περιεχόμενο που έχει δημιουργηθεί για το διεθνές κοινό περιλαμβάνει Video της καμπάνιας αλλά και σειρά από Stories όπου καλούνται οι εταιρίες να δημιουργήσουν τη δική τους σύνθεση "EndlessGreekSummer", επιλέγοντας ανά θεματική ενότητα ("Greek Summer is a state of mind", "Being with the people you love", "Feeling free", "Connecting with nature") ένα story, και προσθέτοντας στο τέλος το λογότυπο Endless Greek Summer.
Δείτε επίσης
- Mπασκετ: Πρωτοφανής επιστολή των διεθνών του ΠΑΟ-Στο επίκεντρο ΕΟΚ και...διαιτησία
- Η ξηρά στεγνώνει με «πρωτοφανή» ταχύτητα – Προειδοποίηση για παγκόσμια «χρεοκοπία νερού»
- Συντάξεις Αυγούστου : Ποιοι πληρώνονται αύριο και πότε θα γίνουν οι καταβολές του Σεπτεμβρίου
- Μητσοτάκης για ΟΠΕΚΕΠΕ: Μόνη ενδεδειγμένη λύση η Εξεταστική
- Αρωματικό κοτόπουλο με ντοματίνια στον φούρνο
Σχετικά άρθρα
- «Νέκρα στην Σαντορίνη, η Κρήτη είναι φίσκα»: εντυπώσεις και πραγματικότητα στον τουρισμό φέτος
- Έναρξη της τουριστική σεζόν με 80.000 κενές θέσεις εργασίας
- Κρήτη: «Στοπ» στους επενδυτές της «χρυσής βίζας»-Στα €800.000 το όριο μόνο για ακίνητα άνω των 120τμ
- Τουρισμός: Στα επίπεδα προ πανδημίας παγκοσμίως το 2024 – Τι δείχνουν τα στοιχεία
- Νότια Κρήτη: Eνα μικρό-μεγάλο road trip πλάι στο Λιβυκό πέλαγος