Η ηλιθιότητα και η...γραφειοκρατία είναι ανίκητες τελικά!
Μια ερμηνεία για την ενημέρωση της...Βουλής στέλνει ακόμη πιο....πίσω τη σύμβαση για το δρόμο της Μεσαράς!
Τελικά δύο πράγματα είναι ανίκητα σε αυτό τον κόσμο! Η ηλιθιότητα και η γραφειοκρατία! Και όταν και τα δυο μαζί συναντώνται στο... δρόμο της Μεσαράς το μείγμα είναι εκρηκτικό!
Μετά από…δυο άγονα χρόνια, ταλαιπωρίας, ενστάσεων και στασιμότητας όλοι περίμεναν ότι το ‘μαρτύριο’ τέλειωνε κάπου εδω…Αμ δε!
Ενώ από τον Οργανισμό Ανάπτυξης Κρήτης περίμεναν απλώς τις…κούτες νε τις συμβάσεις και τα δικαιολογητικά το υπουργείο Υποδομών απάντησε (διά των νομικών του) ότι το έργο και η επικείμενη σύμβαση πρέπει να ξαναπεράσει από τη Βουλή! Τι κι αν είχε ενημερωθεί η Βουλή όταν βγήκε για πρώτη φορά το έργο, έγινε ο διαγωνισμός τώρα..θεωρείται…νέα σύμβαση και πρέπει λέει να ενημερωθούν ξανά οι βουλευτές μας!
“Το καλύτερο σενάριο είναι μέχρι τέλος του Σεπτεμβρίου περάσει από τη Βουλή, τότε θα πάμε ως τα μέσα Οκτωβρίου σε υπογραφή της σύμβασης” λένε στελέχη που περίμεναν από τον…Αύγουστο να προχωρήσει το έργο μετά το πέρας της δικαστικής- νομικής περιπέτειας που είχε ο πολύπαθος δρόμος.
Το χειρότερο σενάριο είναι να καθυστερήσει κι άλλο να πάει στη Βουλή- ως το τέλος Οκτωβρίου και να φτάσουμε το Νοέμβριο να καλέσει ο ΟΑΚ τον ανάδοχο (κοινοπραξία «ΕΡΕΤΒΟ Α.Ε. – ΕΚΤΕΡ Α.Ε. – ΔΟΜΙΚΗ ΚΡΗΤΗΣ Α.Ε.» ) για να υπογράψει τη σύμβαση και να τελειώσει το έργο! Ένας έργο που πρέπει να τελειώσει πριν το 2019 εάν δεν θέλει να πληρώσει…ή μάλλον να επιστρέψει χρήματα η Ελλάδα!
“Υπάρχει μια μικρή εκκρεμότητα με τη νομική υπηρεσία που πρεπει να απαντήσει εάν χρειάζεται νέα ενημέρωση η Βουλή. Η οποία είχε ενημερωθεί για το έργο” είχε πει στην Π ο κ.Αγαπάκης και τελικά…έπεσε μέσα. Αυτή η εκκρεμότητα πάει ακόμη πιο πίσω το έργο.
Η νέα εργολαβία δεν έχει τόσο μεγάλο έργο να κάνει , αλλά είναι σημαντικό: να τελειώσει το στόμιο- έξοδο της σήραγγας, να φτιάξει τη γέφυρα Πανασσού και δώσει λύση με τα πρανή που είχαμε καταρρεύσεις. Αυτό σημαίνει ότι με γρήγορη και συνεχή δουλειά μπορεί το έργο να μην χρειαστεί καν τους συμβατικούς 30 μήνες…
Πάντως τώρα και το υπουργείο βιάζεται. Διότι μέχρι το Μάρτιο του 2019 το έργο πρέπει ουσιαστικά να έχει παραδοθεί αλλιώς η Ελλάδα θα κληθεί να επιστρέψει πολλά εκατομμυρια ευρώ πίσω…από όσα έχει πάρει από δύο Κοινοτικά Πλαίσια Στήριξης…
Θυμίζουμε ότι η εταιρεία Ρούτσης ΑΕ αποκλείστηκε μετά τις παρατυπίες που εντοπίστηκαν και αφού απέσυρε και τις προσφυγές που είχε κάνει η δευτερη κοινοπραξία, η «ΕΡΕΤΒΟ Α.Ε. – ΕΚΤΕΡ Α.Ε. – ΔΟΜΙΚΗ ΚΡΗΤΗΣ Α.Ε.» παίρνει τελικά το έργο με ποσό προσφοράς 30.346.857,13 €. Το Ελεγκτικό Συνέδριο γνωμοδότησε θετικά για την υπογραφή της σύμβασης, ενώ ο πρώτος μειοδότης του διαγωνισμού απέσυρε την αίτηση ανάκλησης της απόφασης που είχε υποβάλλει . Η προθεσμία ολοκλήρωσης του έργου, όπως αναφέρεται στα συμβατικά τεύχη είναι τριάντα μήνες από την υπογραφή της σύμβασης.
cretalive.gr
Δείτε επίσης
- Π.Σ Τυμπακίου: ;Oλα έτοιμα γοια το 2ο “South Santa Run”!
- Στα δικαστήρια διευθύντρια σχολείου από τη Μεσαρά που την “ξήλωσαν” για την αξιολόγηση
- Συντονίζονται οι δήμαρχοι για τον Νότιο Οδικό Άξονα που θα συνδέει νέο αεροδρόμιο – Αγία Γαλήνη
- «Στα γιορτινά» ο Ζαρός με τη διπλή φωταγώγηση των Χριστουγεννιάτικων δέντρων
- Επιτέλους νίκη για τον ΑΟΤ-Tα αποτελέσματα (hl)
Σχετικά άρθρα
- Έτοιμος αλλά με..άγνωστη ημερομηνία παράδοσης ο δρόμος της Μεσαράς
- Χρ. Σπίρτζης για το δρόμο Ηράκλειο-Μεσαρά: «Κινδυνολογούν όσοι λένε ότι το έργο θα απενταχθεί»
- Διαβεβαιώσεις για τον δρόμο Ηράκλειο Μεσαρά-Διαψεύδονται τα σενάρια απένταξης!
- Παρέμβαση Αυγενάκη για το ζήτημα του δρόμου Ηράκλειο-Μεσαρά
- Φονική «παγίδα» το τούνελ Απομαρμά όπου σκοτώθηκε ο Νίκος