
Μία διαφήμιση - γροθιά στο στομάχι κάνει το γύρο του διαδικτύου τις τελευταίες ώρες, και μας υπενθυμίζει ότι οφείλουμε να περνάμε περισσότερο χρόνο με τα αγαπημένα μας πρόσωπα.
Μία συγκλονιστική καμπάνια έρχεται να ταράξει τα… ήρεμα νερά της καθημερινότητάς μας. Αλήθεια, εσείς πόση ώρα αφιερώνετε στα αγαπημένα σας πρόσωπα; Πόσα λεπτά της ώρας κάθε μέρα αφιερώνετε σε αυτούς που σας σκέφτονται και σας αγαπούν;
Μία διαφήμιση πραγματική γροθιά στο στομάχι, σίγουρα θα σας προβληματίσει και θα σας κάνει να δείτε τη ζωή σας με άλλο μάτι… Το συγκεκριμένο βίντεο αποτελεί έργο του πρακτορείου Leo Burnett Madrid και του brand Ruavieja, στο οποίο ανήκει το λικέρ Pernod Ricard. Η διαφημιστική καμπάνια έχει τίτλο «Tenemos Que Vernos Más» («Πρέπει να βλέπουμε περισσότερα ο ένας τον άλλο»), και είναι στα ισπανικά, ενώ στο βίντεο υπάρχουν και αγγλικοί υπότιλοι.
Από την ημέρα που κυκλοφόρησε στο ίντερνετ, τον Νοέμβριο 2018, το βίντεο έχει προβληθεί περισσότερες από 12 εκατομμύρια φορές στο YouTube και έχει καταφέρει να συγκεντρώσει χιλιάδες σχόλια στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Δείτε επίσης
- Νετανιάχου και Τραμπ συμφώνησαν τον τερματισμό του πολέμου στη Γάζα
- ΄Ένταση στις σχέσεις Ελλάδας- Λιβύης: Το τουρκολιβυκό μνημόνιο και η απάντηση της Αθήνας
- Η Λιβύη υπέγραψε συμφωνία με την Τουρκία για σεισμικές έρευνες σε 4 θαλάσσιες περιοχές
- Εκρήξεις σε αμερικανική βάση στην Ντόχα του Κατάρ- Ξεκίνησαν τα ιρανικά αντίποινα
- Reuters: Συναγερμός για πιθανό χτύπημα του Ιράν σε αμερικανική βάση
Σχετικά άρθρα
- Καμπανάκι για γονείς: Πώς οι διαφημίσεις αυξάνουν την όρεξη των παιδιών χωρίς να το καταλάβουμε
- Χανιά: Ο τυφλός σημαιοφόρος που συγκίνησε και καταχειροκροτήθηκε!
- Πάνω από 500 μετανάστες διασώθηκαν στη Μεσόγειο το Σαββατοκύριακο
- Ισπανία: Ταύρος σκοτώνει άνδρα σε «ταυροδρομία» (vid)
- Αδιέξοδο και πολιτική αβεβαιότητα στην Ισπανία