Η Airbnb διαγράφει καταχωρήσεις που δεν πληρούν τα κριτήρια ποιότητας
Το πρώτο ζητούμενο της Airbnb από τους οικοδεσπότες της είναι αυτό της ποιότητας στη διαμονή που προσφέρουν. Προς αυτήν την κατεύθυνση, η πλατφόρμα έχει διαμορφώσει ένα σύστημα το οποίο εντοπίζει καταχωρήσεις, που απέτυχαν να ανταποκριθούν στις προσδοκίες της κοινότητάς της, γι’ αυτό και εξοστρακίζονται.
Από τον Απρίλιο του 2023 μέχρι τώρα, δηλαδή σε περίπου τρεις μήνες, έχουν αφαιρεθεί περισσότερες από 12.000 καταχωρήσεις παγκοσμίως. Ο αριθμός αυτός προστίθεται στην κατάργηση περισσότερων από περίπου 81.000 καταχωρίσεων παγκοσμίως το 2022. Σε όλες τις περιπτώσεις, οι οικοδεσπότες δεν πληρούσαν τα πρότυπα που έχει θέσει η Airbnb, προκαλώντας αρνητικές κριτικές.
Η Κatherine Powell, Global Head of Hosting της Airbnb, δήλωσε σχετικά:
“Η ομάδα μας αναζητά πάντα νέους τρόπους για να διασφαλίσει ότι κάθε διαμονή είναι μια υπέροχη εμπειρία τόσο για τους επισκέπτες όσο και για τους οικοδεσπότες. Συνεχίζουμε να εξελίσσουμε το σύστημά μας σε μια προσπάθεια να παρέχουμε μεγαλύτερη ηρεμία στους επισκέπτες, επιτρέποντάς μας επίσης να παρέχουμε πιο στοχευμένα σχόλια που μπορούν να βοηθήσουν τους οικοδεσπότες να βελτιώσουν την ποιότητα των καταχωρίσεών τους. Το βελτιωμένο σύστημά μας εστιάζει στη χρήση εποικοδομητικών σχολίων από την κοινότητά μας ώστε να παρέχεται μια ακόμα καλύτερη εμπειρία”.
Η Airbnb εξηγεί πώς να προσφέρετε διαμονή υψηλής ποιότητας
Οι επισκέπτες είναι πιο πιθανό να κάνουν κράτηση σε χώρους που έχουν εξαιρετικές κριτικές, σημειώνει η Airbnb. Αν λαμβάνετε χαμηλές βαθμολογίες, υπάρχουν κάποιες ενέργειες που μπορείτε να κάνετε για να βελτιώσετε την εμπειρία των επισκεπτών σας και να αποσπάσετε κριτικές με πέντε αστέρια. Ιδού ορισμένες συστάσεις από την Airbnb για να πετύχετε την καλύτερη ποιότητα διαμονής.
Διαμόρφωση προσδοκιών
Βεβαιωθείτε ότι η περιγραφή της καταχώρησής σας δίνει μια ολοκληρωμένη και ακριβή εικόνα του χώρου σας.
Μην υπερβάλλετε. Αναφέρετε τα δυνατά σημεία και ιδιορρυθμίες του χώρου σας, από το υδρομασάζ και το τζάκι μέχρι τις σανίδες του δαπέδου που τρίζουν ή τη φασαρία του δρόμου.
Ανεβάστε φωτογραφίες υψηλής ποιότητας και αναφέρετε τυχόν πιθανά θέματα από την περιγραφή της καταχώρησής σας στην Airbnb σε λεζάντες φωτογραφιών. Προσπαθήστε να έχετε δύο με τρεις φωτογραφίες ανά δωμάτιο ή χώρο, συμπεριλαμβάνοντας τυχόν σημαντικές παροχές.
Μην τραβάτε φωτογραφίες με υπερβολικά ευρυγώνια λήψη και μην επεξεργάζεστε υπερβολικά τις φωτογραφίες σας, καθώς μπορεί τα δωμάτια να φαίνονται μεγαλύτερα ή φωτεινότερα από ό,τι είναι.
Επιτυχής επικοινωνία
Να θυμάστε ότι είστε το μόνο σημείο επαφής για τους επισκέπτες που μένουν στον χώρο σας.
Να είστε προνοητικός/ή και να διασφαλίζετε ότι οι επισκέπτες έχουν όλα όσα χρειάζονται πριν από την άφιξη, όπως κανόνες και οδηγίες για να εισέλθουν στον χώρο.
Απαντήστε το συντομότερο δυνατό σε μηνύματα από επισκέπτες.
Να εκφράζεστε με συμπεριληπτικό λόγο στα μηνύματά σας. Είναι πολύ σημαντικό για να καλωσορίζετε κάθε επισκέπτη.
Χρησιμοποιήστε την εφαρμογή και εργαλεία της Airbnb, όπως τις γρήγορες απαντήσεις και τα προγραμματισμένα μηνύματα, για να διευκολύνετε την επικοινωνία.
Στείλτε τις οδηγίες άφιξης τουλάχιστον 24 ώρες νωρίτερα, ώστε οι επισκέπτες να έχουν χρόνο να τις διαβάσουν και να κάνουν ερωτήσεις. Αυτό το βήμα είναι ιδιαίτερα σημαντικό για επισκέπτες με ανάγκες προσβασιμότητας.
Υποδοχή επισκεπτών
Μερικές φορές, η διαφορά μεταξύ μιας κριτικής τεσσάρων και πέντε αστεριών έγκειται σε κάτι απλό, όπως στην προσοχή στις λεπτομέρειες.
Η καθαριότητα έχει τεράστια σημασία. Βεβαιωθείτε ότι όλες οι επιφάνειες, τα δάπεδα και τα υφάσματα είναι καθαρά και ξεσκονισμένα. Ψάξτε για τρίχες μετά το καθάρισμα, ή σημάδια βρομιάς ή σκόνης. Ακόμα κι αν ο χώρος σας είναι εξαιρετικός, πρέπει να είναι πεντακάθαρος για να λάβετε κριτικές με πέντε αστέρια.
Προσθέστε μια προσωπική πινελιά αφήνοντας ένα σημείωμα υποδοχής ή στέλνοντας ένα μήνυμα καλωσορίσματος στην εφαρμογή.
Κάντε τον χώρο σας ζεστό, σαν σπίτι. Για παράδειγμα, αν διαθέτει κουζίνα, μπορείτε να προσθέσετε κατσαρόλες και τηγάνια, κουτάλια και βασικά μαγειρικά σκεύη.
Οι μικρές χειρονομίες κάνουν τη διαφορά, όπως μια κουβέρτα στον καναπέ ή σύνεργα για καφέ ή τσάι.
Δέσμευση στις κρατήσεις
Στο πλαίσιο των κύριων κανόνων για οικοδεσπότες, δεν θα πρέπει να ακυρώνετε επιβεβαιωμένες κρατήσεις. Εάν μια ακύρωση είναι αναπόφευκτη, θα πρέπει να κάνετε ό,τι καλύτερο μπορείτε για να ακυρώσετε όσο το δυνατόν νωρίτερα. Επικοινωνήστε με την Airbnb αν χρειάζεστε βοήθεια.
https://www.zarpanews.gr/
Δείτε επίσης
- Δήμος Φαιστού: Εντείνεται ο προβληματισμός για την ασφάλεια των σχολικών κτιρίων
- Φανερωμένη ώρα μηδέν: Αδειάζει το φράγμα, «στον αέρα» οι ευθύνες
- Δήμος Φαιστου: Σημαντική ενίσχυση για τη Διαχείριση Απορριμμάτων μέσω του νέου Σταθμού Μεταφόρτωσης
- Γ’Εθνική: Δεν σηκώνει κεφάλι ο ΑΟΤ-Τα αποτελέσματα
- Ι.Ν Αγίας Αικατερίνης: Το πρόγραμμα των εορτασμων
Σχετικά άρθρα
- AirBnB: Πρωταθλήτρια η Κρήτη στις βραχυχρόνιες μισθώσεις
- Airbnb: Ερχονται αλλαγές-Τα δεδομένα στην Κρήτη
- «Φρένο» στα Airbnb: Oι περιοχές της Κρήτης που είναι στο «κόκκινο» και οι πρώτες αντιδράσεις
- Έρχονται αλλαγές στις μισθώσεις τύπου Airbnb – Τι προβλέπει η νέα υπουργική απόφαση
- Στα ύψη η ζήτηση για Airbnb φέτος το καλοκαίρι