Εξελίξεις με το υδατοδρόμιο στην Αγία Γαλήνη
Ένα βήμα πιο κοντά έρχεται από σήμερα η λειτουργία των υδατοδρομίων στην Ελλάδα με ένα νέο νομοσχέδιο το οποίο έχει κατατεθεί προς ψήφιση με σκοπό να γίνουν πράξη τα όσα σχεδιάζονται τα τελευταία χρόνια σε ένα τομέα που μπορεί να δώσει ώθηση σε μια τουριστική χώρα με αμέτρητα χιλιόμετρα ακτογραμμών.
Ο Τάσος Γκόβας, πρόεδρος της εταιρίας «Ελληνικά Υδατοδρόμια» η οποία έχει ξεκινήσει τις διαδικασίες σε μια σειρά υδατοδρομίων σε όλη τη χώρα και αρκετά στην Κρήτη, μίλησε σήμερα στο Ράδιο Λασίθι για όσα σχεδιάζονται, τις προοπτικές που υπάρχουν και ποιο είναι το χρονοδιάγραμμα της υλοποίησης αυτών των σχεδίων.
Ο κ. Γκόβας ανέφερε πως το νομοσχέδιο το οποίο είναι έτοιμο να ψηφιστεί είναι στη σωστή κατεύθυνση, μειώνοντας τη γραφειοκρατία και δίνει την αίσθηση πως ήρθε η ώρα να αρχίσουν να πετούν υδροπλάνα στη χώρα αξιοποιώντας με τον καλύτερο τρόπο τα 16.000 χιλιόμετρα ακτογραμμής, συνδέοντας 200 κατοικημένα νησιά αλλά και τις λίμνες της χώρας.
Σε ότι αφορά την Κρήτη ήδη είναι σε προχωρημένο επίπεδο οι αδειοδοτήσεις των υδατοδρομίων σε Ηράκλειο, Ρέθυμνο, Χανιά, Χερσόνησο και Αγία Γαλήνη, οπότε ένα πρώτο δίκτυο που θα συνδέει τουριστικές περιοχές θα μπορεί να λειτουργήσει ενώ στόχος είναι η δημιουργία υδατοδρομίων και στην υπόλοιπη Κρήτη. Στον Άγιο Νικόλαο όπως είπε είχαν γίνει πριν 2-3 χρόνια συζητήσεις με την Δημοτική Αρχή και το Λιμενικό Ταμείο οι οποίες όμως δεν προχώρησαν σε εκείνη τη φάση αν και φάνηκε πως ενδιέφεραν.
Τα υδροπλάνα όπως είπε είναι ιδανικά για μικρές αποστάσεις και για μικρούς χρόνους πτήσης 30-40 λεπτών κάνοντας τα ιδανικά για περιοχές σαν την Κρήτη αλλά και όλη τη νησιωτική Ελλάδα συνδέοντας προορισμούς μεταξύ τους.
Παράλληλα τα υδροπλάνα θα μπορούν να εξυπηρετούν και σε έκτακτες περιπτώσεις με μετακινήσεις ασθενών κάτι που θα είναι ιδιαίτερα χρήσιμο σε μικρά νησιά, αλλά και για μεταφορά εμπορευμάτων για επιχειρήσεις έρευνας και διάσωσης αλλά και σε μέρες με πολλά μποφόρ όταν υπάρχει απαγορευτικό για τα πλοια.
Τα πιο διαδεδομένα υδροπλάνα που κυκλοφορούν παγκοσμίως και τα οποία θα χρησιμοποιηθούν και στην Ελλάδα είναι 19 θέσεων, ενώ χρειάζονται μόλις 150 μέτρα για να ακινητοποιηθούν στη θάλασσα κάτι που δείχνει πόσο εύκολη είναι η χωροθέτηση υδατοδρομίων ακόμα και μέσα σε λιμάνια μικρών νησιών.
Δείτε επίσης
- Μεσαρα: Έδώσε τέλος στη ζωή του μέσα στην αποθήκη του...
- Δήμος Φαιστού: Κάλεσμα στους πολίτες για ρύθμιση οφειλών
- Π.Σ Τυμπακίου: Επιστρέφει η Πλατεία των Ευχών !
- TOEB A’ ZΩΝΗ: Δημοσιεύθηκε ο ετήσιος απολογισμός
- Εορτασμός Εθνικής Επετείου 28ης Οκτωβρίου 1940 στον Δήμο Γόρτυνας
Σχετικά άρθρα
- «Δεν θα ματαιώσουμε πτήσεις προς και από το Ην. Βασίλειο»
- Νεκροί και οι 176 επιβάτες του ουκρανικού Boeing 737 που συνετρίβη
- Οι πιλότοι θα “σκίσουν” τον ηρακλειώτικο ουρανό στη Χάρη του Αγιου Μηνα
- Τραγωδία στην Αιθιοπία: Η Γερμανία δεν θα ελέγξει τα μαύρα κουτιά
- Ακαδημαϊκοί, στελέχη ανθρωπιστικών οργανώσεων και μέλη του ΟΗΕ στα θύματα της αεροπορικής τραγωδίας