Τι αλλάζει
Ανακοίνωση για το ωράριο εξυπηρέτησης των συναλλασσομένων εξέδωσε ο ΕΦΚΑ ενόψει της καλοκαιρινής περιόδου.
Συγκεκριμένα, ο Φορέας τονίζει πως, το ωράριο εξυπηρέτησης των συναλλασσομένων από τις υπηρεσίες μας είναι 8 π.μ. με 2 μ.μ. Για την εύρυθμη λειτουργία των υπηρεσιών μας, από τη Δευτέρα 13 Ιουλίου 2020 διαχωρίζεται το ωράριο εξυπηρέτησης του κοινού σε ωράριο με ραντεβού και ωράριο με σειρά προτεραιότητας ως εξής:
α) Εξυπηρέτηση κατόπιν προγραμματισμένου ραντεβού ή κατόπιν αποστολής μηνύματος ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (email) : κάθε Τρίτη και Πέμπτη από τις 8 π.μ με 10π.μ. Για τον καλύτερο προγραμματισμό η μέση διάρκεια του ραντεβού υπολογίζεται στα 6 λεπτά ανά θέση εξυπηρέτησης.
β) Εξυπηρέτηση με σειρά προτεραιότητας κατόπιν προσέλευσης χωρίς ραντεβού : Δευτέρα, Τετάρτη, Παρασκευή 8π.μ με 2μμ, Τρίτη και Πέμπτη 10 π.μ με 2μμ
Σημειώνεται ότι εφόσον τα αιτούμενα εβδομαδιαίως ραντεβού ξεπερνούν τα 24 ανά θέση εξυπηρέτησης, μπορεί να δεσμεύεται έως ένα επιπλέον δίωρο κάθε Τετάρτη 8 π.μ με 10 π.μ για την εξυπηρέτηση των ασφαλισμένων με ραντεβού. Αυτονόητο είναι ότι σε περίπτωση που κατά τις ημέρες που εξυπηρετείται το κοινό με ραντεβού αν ολοκληρωθούν τα προγραμματισμένα πριν από τις 10 π.μ θα ξεκινά νωρίτερα η εξυπηρέτηση του κοινού με σειρά προτεραιότητας.
Δείτε επίσης
-
Δεν υπάρχουν καταχωρήσεις
Σχετικά άρθρα
- Aσφαλιστικό – Νομοσχέδιο «σκούπα»: Ρυθμίσεις για δημόσιους υπαλλήλους και οφειλέτες
- ΕΦΚΑ: Τέλος στην καθολική απόδοση ασφαλιστικής ικανότητας στους μη μισθωτούς
- e-ΕΦΚΑ: Τι ισχύει για την ασφαλιστική ικανότητα
- ΕΦΚΑ: 24ωρη απεργία σήμερα Τετάρτη - Κλειστά όλα τα υποκαταστήματα
- ΕΦΚΑ: Λήγει η προθεσμία για τις δηλώσεις ασφαλιστικής κατηγορίας