Δήμος Γόρτυνας: Πώς μπορούν οι δημότες να αναφέρουν βλάβες - Λήγει η προθεσμία
Ο δήμος Γόρτυνας δια του αντιδημάρχου Στέλιου Σηφάκη έχει ενημερώσει τους δημότες για τους τρόπους επικοινωνίας για την αναφορά βλαβών καθώς και για τις προθεσμίες εξόφλησης λογαριασμών.
Σημειώνονται τα εξής:
«Η αρδευτική περίοδος ξεκίνησε και ευχή όλων μας είναι να κυλήσει ομαλά, με όσο το δυνατόν λιγότερο προβλήματα. Με αίσθημα ευθύνης και τηρώντας τις δεσμεύσεις της, η δημοτική αρχή καταβάλλει μια πολύ μεγάλη προσπάθεια, προκειμένου να αντιμετωπίσει δυσλειτουργίες ετών, που οφείλονται τόσο στην κακή κατάσταση του (απαρχαιωμένου) δικτύου, όσο και στο καθεστώς αναρχίας που, δυστυχώς, επικρατούσε τα προηγούμενα χρόνια στον τομέα της ύδρευσης – άρδευσης.
Οι εργαζόμενοι του Δήμου Γόρτυνας, οι υδρονομείς μας, δίνουν σε καθημερινή βάση τον καλύτερο εαυτό τους, προκειμένου να αλλάξει η κατάσταση και να μπει, επιτέλους, τάξη σε αυτό το τόσο σημαντικό για την κοινωνία μας, αλλά και για την λειτουργία του Δήμου μας, πεδίο. Πρόθεση της δημοτικής αρχής είναι να εφαρμοστεί στο ακέραιο ο κανονισμός, τον οποίο όλοι γνωρίζουμε και οφείλουμε να σεβαστούμε. Να τηρηθεί η νομιμότητα και να διασφαλιστεί η ίση μεταχείριση όλων μας, σε θέματα διαχείρισης του νερού.
Προς αυτή την κατεύθυνση, ζητάμε την δική σας συνδρομή, ώστε να εντοπίζουμε άμεσα τυχόν προβλήματα και παραλείψεις, να παρεμβαίνουμε όπου είναι απαραίτητο και να φροντίζουμε για την εφαρμογή του κανονισμού, προς όφελος του κοινωνικού συνόλου. Δίνουμε, στην δημοσιότητα τον τηλεφωνικό αριθμό 2892-340315 (χωρίς αναγνώριση κλήσης) και το e-mail [email protected], όπου μπορείτε να υποβάλετε παράπονα, να αναφέρετε βλάβες, αλλά και να προχωράτε σε ανώνυμες καταγγελίες, σε περιπτώσεις που διαπιστώνετε ότι δεν τηρείται η νομιμότητα.
Ενημερώνουμε, επίσης, όλους τους δημότες που έχουν οφειλές, να προχωρήσουν στην εξόφληση των λογαριασμών νερού ή στην ρύθμισή των οφειλών τους, ως τις 15/06/2020. Μετά από αυτή την ημερομηνία, θα βρεθούμε στην δυσάρεστη θέση να αφαιρέσουμε υδρόμετρα, ξεκινώντας από καταναλωτές που παραβιάζουν συστηματικά τον κανονισμό ή έχουν οφειλές πάνω από 1.000 ευρώ.
Η δημοτική αρχή δεν έχει πρόθεση να συγκρουστεί με κανέναν. Δεν πρόκειται, ωστόσο, να κάνει ούτε βήμα πίσω από τις δεσμεύσεις της και να ανεχτεί φαινόμενα παραβατικότητας, στον τομέα της ύδρευσης – άρδευσης. Σε αυτή την προσπάθεια, που έχει ως επίκεντρο το πολύτιμο αγαθό του νερού, σας θέλουμε όλους δίπλα μας».
Δείτε επίσης
-
Δεν υπάρχουν καταχωρήσεις