Τοποθετήσεις των επικεφαλής των Δημοτικών Παρατάξεων
… για τον πολύκροτο Χωροταξικό Σχεδιασμό!
Δήμαρχος κ. Γιώργος Αρμουτάκης:
”O χωροταξικός σχεδιασμός αφορά το μέλλον της Κρήτης την επόμενη δεκαπενταετία σε επίπεδο ανάπτυξης και υποδομών, στις 4/2/2013 στην Λότζια άρχισε η πρώτη φάση του χωροταξικού με την απελθούσα Δημοτική Αρχή να μην φέρνει πότε στο δημοτικό συμβούλιο την συζήτηση της πρώτης φάσης, ο Δήμος τότε δεν κατέθεσε καμία πρόταση, άλλοι σχεδίαζαν για εμάς.
Σαν Δήμος θέλουμε μια βιώσιμη ανάπτυξη που να σέβεται τον πολιτισμό και το περιβάλλον, συγκεκριμένα προτείνουμε ,την αναβάθμιση του Νότιου Οδικού άξονα που θα μειώσει τα ατυχήματα και τις αποστάσεις κάνοντας πιο ελκυστικά τα νότια παράλια του Δήμου, προώθηση και ανάδειξη του θρησκευτικού τουρισμού με την δημιουργία μάλιστα και ελικοδρομίου για την καλύτερη πρόσβαση στα μοναστήρια.
Όσον αφορά το λιμάνι του νότου, να αναβαθμιστεί το λιμάνι του Κόκκινου Πύργου Τυμπακίου σε διαπεριφερειακής εμβέλειας λιμενική πύλη με εμπορική και τουριστική χρήση, το αεροδρόμιο Τυμπακίου που δεν αναφέρεται πουθενά ,προτείνουμε να έχει ρόλο Cargo για την μεταφορά των αγροτικών προϊόντων παράλληλα με άλλες χρήσεις.
Στο τουριστικό τομέα επιδιώκουμε μια ήπια και οργανωμένη τουριστική ανάπτυξη για την ζώνη του κόλπου της Μεσαράς με προστασία και ανάδειξη του συνόλου των οικισμών.
Προσέλκυση υψηλής ποιότητας επισκεπτών με στόχο των δωδεκάμηνο τουρισμό και την τόνωση του χειμερινού τουρισμού στα ορεινά του Δήμου και ανάδειξη των φυσικών μνημείων της περιοχής..
Επιπρόσθετα να χαρακτηριστεί η Φαιστός ως πολιτιστικό μνημείο διεθνούς σημασίας και χαρακτηρισμός των Ματάλων ως πολιτιστικού κέντρου ενδιαφέροντος διεθνούς ή εθνικής σημασίας.
Μαρία Πετρακογιώργη:
”Ήμασταν παρών και παρακολουθούσαμε όλες τις ενημερώσεις που έγιναν για τον χωροταξικό σχεδιασμό…Αυτό που μας ενδιαφέρει είναι να υπάρξει ένας συνδυασμός όλων το συγκριτικών πλεονεκτημάτων, καθώς η περιοχή συνδυάζει τα πάντα, συνδυάζει χαρακτηριστικά που θα πρέπει να συνδέονται μεταξύ τους.
Επίσης δεν θα πρέπει με μονοκοντυλιά να σβηστούν οι συμβατικές καλλιεργήσιμες εκτάσεις.
Σημείο αναφοράς για εμάς αποτελεί το αεροδρόμιο, στην κλίμακα μεγέθους όμως που θα εξυπηρετεί τα συμφέροντα της τοπικής κοινωνίας.
Η πρότασή μας είναι να υιοθετηθούν άμεσα οι προτάσεις των φορέων καθώς ο χρόνος μας πιέζει ασφυκτικά.
Θα πρέπει να δοθούν όλα εκείνα τα χαρακτηριστικά τα οποία θα δώσουν στην περιοχή αυτό που τις αξίζει και αυτό που της αναλογεί..
Χαρίλαος Κοκαράκης:
”Αν δεν υπήρχε ο Πολιτιστικός Σύλλογος Τυμπακίου να αναδείξει το μείζον αυτό θέμα εγώ δεν θα ήξερα τίποτα…Ποιοι σχεδιάζουν για εμάς χωρίς εμάς, χωρίς να λαμβάνουν σοβαρά υπόψιν τις ιδιαιτερότητες της περιοχής και τα συγκριτικά πλεονεκτήματα της.
Λυπάμαι βαθύτατα γιατί από το 2013 δεν είχαμε καμία απολύτως ενημέρωση για τον χωροταξικό σχεδιασμό.
Για το θέμα του αεροδρομίου, εδώ και είκοσι χρόνια υπάρχει μελέτη που προβλέπει την αξιοποίηση του, με την μελέτη αυτή ωστόσο να παραμένει στα συρτάρια..
Κλείνοντας να επισημάνω ότι το Τυμπάκι σήμερα έχει ΓΠΣ(Γενικό Πολεοδομικό Σχέδιο) και αυτό οφείλεται στην τότε Δημοτική Παράταξη του κ. Χαραλαμπάκη, και χωρίς το ΓΠΣ, δεν θα μπορούσαμε να μιλάμε σήμερα για μετακίνηση των συρματοπλεγμάτων στο παραλιακό μέτωπο του Κόκκινου Πύργου Τυμπακίου.
Δείτε επίσης
- Π.Σ Τυμπακίου: ;Oλα έτοιμα γοια το 2ο “South Santa Run”!
- Στα δικαστήρια διευθύντρια σχολείου από τη Μεσαρά που την “ξήλωσαν” για την αξιολόγηση
- Συντονίζονται οι δήμαρχοι για τον Νότιο Οδικό Άξονα που θα συνδέει νέο αεροδρόμιο – Αγία Γαλήνη
- «Στα γιορτινά» ο Ζαρός με τη διπλή φωταγώγηση των Χριστουγεννιάτικων δέντρων
- Επιτέλους νίκη για τον ΑΟΤ-Tα αποτελέσματα (hl)