Τι αλλάζει στο Facebook, με τα προσωπικά μας δεδομένα

Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή και οι αρχές προστασίας των καταναλωτών εξέφρασαν την ικανοποίησή τους για τους νέους επικαιροποιημένους όρους του Facebook.
Συγκεκριμένοι, οι νέοι όροι εξηγούν πλέον σαφώς τον τρόπο με τον οποίο η εταιρεία χρησιμοποιεί τα δεδομένα των χρηστών της για να καταρτίσει το «προφίλ» τους, έτσι ώστε να διευκολύνει στη συνέχεια τη στοχευμένη προβολή διαφημίσεων.
Το Facebook σύμφωνα με το ΑΠΕ-ΜΠΕ θα συμπληρώσει τους όρους παροχής των υπηρεσιών του με ένα κείμενο, που θα εξηγεί ότι δεν χρεώνει τους χρήστες για τις υπηρεσίες του, αλλά αυτοί, ως αντάλλαγμα, συμφωνούν να μοιράζονται τα δεδομένα τους και να εκτίθενται σε εμπορικές διαφημίσεις.
Οι νέοι όροι εξηγούν πλέον σαφώς τον τρόπο με τον οποίο η εταιρεία χρησιμοποιεί τα δεδομένα των χρηστών της για να καταρτίσει το «προφίλ» τους
Στο εξής, οι όροι του Facebook θα εξηγούν σαφώς ότι το επιχειρηματικό μοντέλο της εταιρείας βασίζεται στην πώληση στοχευμένων διαφημιστικών υπηρεσιών στους εμπόρους, με τη χρήση των δεδομένων από τα προφίλ των χρηστών του.
Οι νέοι όροι περιγράφουν λεπτομερώς τις υπηρεσίες του Facebook που βασίζονται στη χρήση των δεδομένων των χρηστών του και τις οποίες πωλεί σε τρίτους, καθώς επίσης τον τρόπο με τον οποίο μπορούν οι καταναλωτές να κλείσουν τους λογαριασμούς τους και τους λόγους για τους οποίους μπορούν να απενεργοποιηθούν οι λογαριασμοί.
Δείτε επίσης
- Τυμπάκι: Eυρεία σύσκεψη φορέων με τη λειψυδρία στο επίκεντρο
- Κτηματολόγιο: πλήρης ένταξη Δήμων στο Ηράκλειο και Λασίθι - και των Δήμων Γόρτυνας-Φαιστού
- Mεσαρα: Άλλοι ένα νέο παιδί έχασε τη μάχη με την...άσφαλτο
- Τέλος της χρονιάς στο 1ο Ημερήσιο ΕΠΑΛ Μοιρών – Οι αριστούχοι που ξεχώρισαν το 2024-2025
- Matala Beach Festival 2025 – From Sunset to Starlight!