Τεράστιος ο όγκος των δεμάτων στις εταιρείες courier -2.000 δέματα την ημέρα στο Ηράκλειο

  25 April, 2020 ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑΑΡΘΡΑ
Τεράστιος ο όγκος των δεμάτων στις εταιρείες courier -2.000 δέματα την ημέρα στο Ηράκλειο

Mπροστά σε έναν απίστευτο όγκο δεμάτων, αποτέλεσμα των αυξημένων αγορών που πραγματοποιούνται την περίοδο της καραντίνας μέσω διαδικτύου, βρίσκονται οι υπαλληλοι των εταιρειών courier και στο Ηράκλειο.

Είναι μια κατάσταση την οποία δεν έχει αντιμετωπίσει ποτέ ξανά μια εταιρεία ταχυμεταφορών, όπως φυσικά και οι επιχειρήσεις που καλούνται να διεκπεραιώσουν τις πολλές χιλιάδες παραγγελίες που πραγματοποιούνται καθημερινά, σε πανελλαδικό επίπεδο.

Στο Ηράκλειο ο όγκος των δεμάτων που δέχεται κάθε εταιρεία είναι πραγματικά τεράστιος, με την περίοδο του Πάσχα να αυξάνεται ακόμη περισσότερο, λόγω των πασχαλινών δώρων που παραγγέλθηκαν διαδικτυακά.

Είναι χαρακτηριστικό ότι εργαζόμενος εταιρείας ταχυμεταφορών, ανέφερε μιλώντας στο cretapost ότι πλέον δέχονται περίπου 2000 δέματα την ημέρα! Αποτέλεσμα αυτής της κατάστασης είναι οι αποθήκες να έχουν γεμίσει με προϊόντα προς παράδοση, να υπάρχει καθυστέρηση στις παραδόσεις και φυσικά να μην λείπουν τα λάθη.

«Οι εργαζόμενοι προσπαθούν καθημερινά να εξυπηρετούν όσο το δυνατόν περισσότερους πολίτες, παρά τον όγκο των δεμάτων. Όμως ο φόρτος εργασίας είναι τεράστιος, με συνέπεια να υπάρχουν κάποιες καθυστερήσεις. Είναι χαρακτηριστικό επίσης ότι το τηλεφωνικό μας κέντρο έχει πάρει «φωτιά». Είμαστε αντιμέτωποι με μια πρωτοφανή κατάσταση», αναφέρει χαρακτηριστικά.

Μιλάμε για μια κατάσταση, η οποία έχει προκαλέσει μεγάλα προβλήματα και στις επιχειρήσεις που είδαν τα e-shop τους να κατακλύζονται από παραγγελίες. Και πως θα μπορούσε να είναι διαφορετικά όταν στη διάρκεια της καραντίνας και μετά το σοκ των πρώτων ημερών αποκλεισμού, οι πολίτες που άρχισαν να προσαρμόζονται στα δεδομένα ξεκίνησαν τις διαδικτυακές αγορές.

Για αυτό το λόγο καταγράφεται μια μεγάλη αύξηση στις on line παραγγελίες, τέτοια, ώστε είναι χαρακτηριστικό πως μεγάλες εταιρείες έχουν εκδώσει ανακοίνωση, στην οποία ζητούν από τους πολίτες την κατανόηση τους για την καθυστέρηση στην αποστολή και παράδοση των παραγγελιών. Ενώ δεν έχουν περάσει παρά μόνο λίγα 24ωρα από τις δημόσιες δηλώσεις εκπροσώπων κορυφαίων εταιρειών που ζητούσαν συγγνώμη από το καταναλωτικό κοινό για τα προβλήματα!

Είναι χαρακτηριστικό ότι ο μέσος όρος παράδοσης μιας παραγγελίας είναι οι δέκα – δώδεκα μέρες, με την προϋπόθεση ότι δεν έχει γίνει κάποιο λάθος. Λάθη τα οποία γίνονται και έχουν να κάνουν κυρίως με την αποστολή άλλου προϊόντος από αυτό που παραγγέλθηκε, αλλά και με την αποστολή του σωστού προϊόντος, αλλά σε λάθος διεύθυνση!

 

Δείτε επίσης

    Δεν υπάρχουν καταχωρήσεις
  25 April, 2020 ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑΑΡΘΡΑ