Κρητική διατροφή: Όταν το brand name συναντά τους πολίτες
Η διατροφή βρίσκεται στο επίκεντρο της καθημερινότητας, της ζωής και του πολιτισμού σε όλες τις χώρες και περιοχές της Μεσογείου.
Στο πλαίσιο της σημασίας που αποκτά η ξεχωριστή διατροφική κουλτούρα κάθε περιοχής, η Περιφέρεια Κρήτης που διαθέτει το συγκριτικό πλεονέκτημα της κρητικής διατροφής, συμμετέχει στο έργο “MD.net” Mediterranean Diet – When Brand Meets People- ∆ιατροφή στη Μεσόγειο-Όταν το Brand Name συναντά τους Πολίτες».
Ο γενικός στόχος του έργου MD.net” Mediterranean Diet είναι η ανάδειξη της διατροφής στις χώρες της Μεσογείου ως θέµα αναπόσπαστο της μεσογειακής ταυτότητας, που είναι εγγεγραμμένη στον κατάλογο της UNESCO για την άυλη πολιτιστική κληρονομιά.
Οι δράσεις του σχετίζονται µε ένα σύνολο δεξιοτήτων, γνώσεων, και παραδόσεων σχετικά µε τον πολιτισµό, το τοπίο, τον τρόπο ζωής, τους τρόπους εργασίας για την παραγωγή των τοπικών προϊόντων (καλλιέργειες, συγκοµιδή, αλιεία, κτηνοτροφία, διατήρηση, επεξεργασία, µαγείρεµα, διανοµή και κατανάλωση τροφίµων).
Στο πλαίσιο αυτό πραγματοποιήθηκε διήμερη συνάντηση στην Πόλικα της Ιταλίας στην περιοχή Σιλέντο. Την Περιφέρεια Κρήτης εκπροσώπησε η συντονίστρια του έργου Ρούλα Παπαδοπούλου και ένα μέλος από την ομάδα εργασίας του έργου ο Γεώργιος Σκουλικάρης.
Το σχήμα των εταίρων περιλαμβάνει 13 εθνικούς και περιφερειακούς εταίρους από το μεσογειακό χώρο και θα διαρκέσει 48 µήνες, δίνοντας την ευκαιρία στην Περιφέρεια Κρήτης ν αναδείξει και να προβάλλει τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά της κρητικής διατροφής.
agropost.gr
Δείτε επίσης
- Π.Σ Τυμπακίου: Έρχεται το 2ο “South Santa Run”!
- Δήμος Γόρτυνας: Ενημερωτική συνάντηση για ένα σημαντικό έργο για την περιοχή
- Δήμος Φαιστού : «Δώσε Φωνή, Σπάσε τον Κύκλο της Βίας»
- Δήμος Φαιστού: Εντείνεται ο προβληματισμός για την ασφάλεια των σχολικών κτιρίων
- Μετανάστες: Στα σκαριά δημιουργία δομών προσωρινής φιλοξενειας στη Νότια Κρήτη