
Δεν γεμίζουν πλέον τα καρότσια τους στα σούπερ μάρκετ οι Έλληνες καταναλωτές λόγω της οικονομικής κατάστασής τους και της αβεβαιότητας για το μέλλον. Όπως αναφέρει εκπρόσωπος μεγάλης αλυσίδας στην εφημερίδα "Καθημερινή", “πλέον δεν βλέπεις γεμάτα καρότσια“ προσθέτοντας ότι η μέση απόδειξη κινείται στα προ κορονοϊού επίπεδα με τάση να μειωθεί ακόμη περισσότερο.
Ένας άλλος λόγος που οι καταναλωτές δεν συρρέουν στα σούπερ μάρκετ όπως τον περασμένο Μάρτιο είναι τα περιοριστικά μέτρα που ισχύουν πλέον κάτι που σημαίνει ότι θα πρέπει να παραμείνουν σε ουρά εκτός του καταστήματος, εφόσον έχει συμπληρωθεί το μέγιστο όριο ατόμων που επιτρέπεται να βρίσκονται ταυτόχρονα εντός του καταστήματος. Άλλωστε πλέον έχει γίνει αντιληπτό ότι τα καταστήματα τροφίμων θα παραμείνουν ανοιχτά ακόμη και σε ένα καθολικό lockdown ενώ τώρα υπάρχει πολύ μεγαλύτερη επάρκεια και στα δημοφιλή λόγω κορονοϊού είδη, όπως είναι τα αντισηπτικά και οι μάσκες.
Σε κάθε περίπτωση το υπουργείο Ανάπτυξης διαθέτει το όπλο της διεύρυνσης του ωραρίου λειτουργίας των καταστημάτων τις Κυριακές, όπλο πάντως που δεν έχει χρειαστεί μέχρι στιγμής να χρησιμοποιήσει.
Δείτε επίσης
- Διζωνικό ρεύμα: Πότε τίθεται σε εφαρμογή το χειμερινό ωράριο και πώς θα εξοικονομήσετε ενέργεια
- Σκάνδαλο ΟΠΕΚΕΠΕ: Έτσι έστησαν την απάτη των 19,6 εκατ. ευρώ-Η ανακοίνωση της Ευρωπαϊκής Εισαγγελίας
- Επιστροφή ενοικίου: Είναι οριστικό – Ανακοινώθηκε η ημερομηνία πληρωμής
- Εθνική Τράπεζα: Επενδυτική ανάγκη 35 δισ. σε υποδομές για να παραμείνουν τα ελληνικά νησιά στην ελίτ
- The café economy: Πώς η Ελλάδα μετασχηματίζεται σε «Οικονομία των Καφετεριών» – μελέτη του LSE