
Δεν γεμίζουν πλέον τα καρότσια τους στα σούπερ μάρκετ οι Έλληνες καταναλωτές λόγω της οικονομικής κατάστασής τους και της αβεβαιότητας για το μέλλον. Όπως αναφέρει εκπρόσωπος μεγάλης αλυσίδας στην εφημερίδα "Καθημερινή", “πλέον δεν βλέπεις γεμάτα καρότσια“ προσθέτοντας ότι η μέση απόδειξη κινείται στα προ κορονοϊού επίπεδα με τάση να μειωθεί ακόμη περισσότερο.
Ένας άλλος λόγος που οι καταναλωτές δεν συρρέουν στα σούπερ μάρκετ όπως τον περασμένο Μάρτιο είναι τα περιοριστικά μέτρα που ισχύουν πλέον κάτι που σημαίνει ότι θα πρέπει να παραμείνουν σε ουρά εκτός του καταστήματος, εφόσον έχει συμπληρωθεί το μέγιστο όριο ατόμων που επιτρέπεται να βρίσκονται ταυτόχρονα εντός του καταστήματος. Άλλωστε πλέον έχει γίνει αντιληπτό ότι τα καταστήματα τροφίμων θα παραμείνουν ανοιχτά ακόμη και σε ένα καθολικό lockdown ενώ τώρα υπάρχει πολύ μεγαλύτερη επάρκεια και στα δημοφιλή λόγω κορονοϊού είδη, όπως είναι τα αντισηπτικά και οι μάσκες.
Σε κάθε περίπτωση το υπουργείο Ανάπτυξης διαθέτει το όπλο της διεύρυνσης του ωραρίου λειτουργίας των καταστημάτων τις Κυριακές, όπλο πάντως που δεν έχει χρειαστεί μέχρι στιγμής να χρησιμοποιήσει.
Δείτε επίσης
- Ο χάρτης των πληρωμών από e-ΕΦΚΑ και ΔΥΠΑ έως τις 16 Μαΐου
- Τα τρία νέα εργαλεία της ΑΑΔΕ για την πάταξη της φοροδιαφυγής
- ΦΠΑ με τον μήνα: Το νέο σύστημα κάνει πρεμιέρα στο τέλος Μαΐου
- Φθηνό ρεύμα και επιδοτήσεις στους λογαριασμούς: «Νέος οδηγός» για χαμηλότερες χρεώσεις
- ΦΠΑ: Τι εξετάζεται για το όριο απαλλαγής των μικρών επιχειρήσεων